بالندگی و یادگیری سازمانی در سازمان های خدماتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بالندگی و یادگیری سازمانی در سازمان های خدماتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بالندگی و یادگیری سازمانی در سازمان های خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بالندگی و یادگیری سازمانی در سازمان های خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بالندگی و یادگیری سازمانی در سازمان های خدماتی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مهم ترین منابع و سرمایه های هر سازمانی، که بی شک اساسی ترین عامل توسعه سازمانی است، همانا نیروی انسانی است کهمجموعه ای از افراد با نیازهای گوناگون را در بر می گیرد. توانایی یادگیری زودتر و سریع تر از سایر رقبا، تنها مزیت نسبی در دهه هایآینده خواهد بود. در آینده ی نزدیک سازمان هایی خواهند توانست ادعای برتری کنند و به حیات خود ادامه دهند که قادر باشند از قابلیت،تعهد و ظرفیت یادگیری افراد در تمامی سطوح سازمانی به بهترین نحو بهره برداری نمایند. هر قدر بر مهارت ، دانش کارکنان و توانایییادگیری سازمانی افزوده شود، کارکنان بهتر می توانند خود را با محیط های پویا و در حال تغییر سازگار نمایند. برای تحقق این امر بالندهکردن سازمانها و حرکت سازمانها به سمت و سوی سازمان های یادگیرنده یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید صورت بگیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.