اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر راهبرد روابط درون فرآیندی خدمات بازرگانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر راهبرد روابط درون فرآیندی خدمات بازرگانی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر راهبرد روابط درون فرآیندی خدمات بازرگانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر راهبرد روابط درون فرآیندی خدمات بازرگانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر راهبرد روابط درون فرآیندی خدمات بازرگانی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

روابط نزدیک بین ارائه دهندگان و گیرندگان خدمات می تواند زمینه ساز ارائه خدمات گسترده تر شود. در این مقاله با استفاده از رویکردهای هماهنگی سازمانی و مدیریت عملیات و با وزن دهی عوامل موثر بر تصمیم گیری، به طراحی راهبرد مناسب جهت تعریف روابط دفتر پیشخوان، دفتر پشتیبانی و گیرنده خدمات در مورد فعالیت اصلی سازمان پرداخته شده و نقش سیستمهای فناوری اطلاعات و ارتباطات را در افزایش هماهنگی روابط درون فرآیندی آشکار نموده است. روش تحقیق، روش کیفی مطالعه موردی با آنالیز تطبیق الگو در خصوص فعالیت اصلی یک شرکت وارداتی است که در نهایت منجر به تدوین چارچوب روابط دفتر پیشخوان و دفتر پشتیبانی در فرآیند ارائه خدمات بازرگانی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.