تعیین مدل رگرسیونی تغییرات ناگهانی سرعت خودرو ناشی از خرابی های روسازی، شاخص PCI (مطالعه موردی:محور خرم آباد-پل سفید)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین مدل رگرسیونی تغییرات ناگهانی سرعت خودرو ناشی از خرابی های روسازی، شاخص PCI (مطالعه موردی:محور خرم آباد-پل سفید) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین مدل رگرسیونی تغییرات ناگهانی سرعت خودرو ناشی از خرابی های روسازی، شاخص PCI (مطالعه موردی:محور خرم آباد-پل سفید)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین مدل رگرسیونی تغییرات ناگهانی سرعت خودرو ناشی از خرابی های روسازی، شاخص PCI (مطالعه موردی:محور خرم آباد-پل سفید)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین مدل رگرسیونی تغییرات ناگهانی سرعت خودرو ناشی از خرابی های روسازی، شاخص PCI (مطالعه موردی:محور خرم آباد-پل سفید) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

درک شورما ایران، آماربالای تصادف درجاده ها مسئله را بحرانی ترکرده ا ست .عامل جاده از دو جهت باید مد نظر قرار گیرد: ابتدا کیفیت سطح آن یابعبارتی رو سازی راه ودوم متنا سب بودن طرح هند سی و ظرفیت و سرعت مجاز آن با ترافیکی که از آن عبور میکند.طی برر سی های انجام شده اکثرتحقیقات و بررسی ها بر روی اثرات طرح هندسی راه برسرعت یاراحتی تردد وسایل نقلیه صورت گرفته است .ولی درمورد تاثیر خرابیهای سطحی درراحتی تردد ویا سرعت وسایل نقلیه، پژوهش ویا تحقیقی صورت نگرفته است .در این تحقیق به بررسی تاثیر شاخص خرابیهای سطح ر وسازی درسرعتو راحتی تردد وسایل نقلیه عبوری درمسیرهای مشخص پرداخته شد.محور مورد مطالعه در این تحقیق محور اصلی خرم آباد –پل سفید میباشد .به منظوربررسی تاثیرات خرابیهای سطح روسازی از شاخص PCI استفاده گردید ه که سه قطعه مختلف ازسطح روسازی مورد ارزیابی قرار گرفته است و جهتتعیین مدل تغییرات سرعت ناشی از خرابی های سطح روسازی از نرم افزار Mini Tab استفاده گردید. نتایج بدست آمده حاکی از آن بود که با افزایشحدود ۴۵ واحدی (ازعدد ۴۸ به ۹۵) شاخص PCI (افزایش این شاخص از یک قطعه به قطعه دیگر) سرعت متوسط حرکت در حدود ۱۱ درصد افزایشمی یابد. همچنین با کاهش حدود ۲۵ واحدی شاخص PCI (کاهش این شاخص از یک قطعه به قطعه دیگر) سرعت متوسط حرکت در حدود ۱۱ درصدکاهش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.