مقایسه سبک یادگیری دردانش آموزان وابسته و غیروابسته به بازیهای رایانه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه سبک یادگیری دردانش آموزان وابسته و غیروابسته به بازیهای رایانه ای دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه سبک یادگیری دردانش آموزان وابسته و غیروابسته به بازیهای رایانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه سبک یادگیری دردانش آموزان وابسته و غیروابسته به بازیهای رایانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه سبک یادگیری دردانش آموزان وابسته و غیروابسته به بازیهای رایانه ای :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

بازیهای رایانه ای یکی ازمهمترین دستاوردهای عصرفناوری اطلاعات و ارتباطات است که ساعتها وقت کودکان نوجوانان و حتی بزرگسالان را به خود اختصاص میدهد ازتاثیرات مهم آن وابستگی به این بازیهاست هدف ازپژوهش حاضرمقایسه سبک های یادگیرید ردانش آموزان وابسته و غیروابسته به بازیهای رایانه ای بود پژوهش حاضر کاربردی ازنوع پس رویدادی بود که تفاوت های سبک های یادگیری دردانش آموزان وابسته و غیروابسته به بازیهای رایانه ای را مورد بررسی قرارداد نمونه موردی بررسی دانشآموزان وابستهب ه بازیهای رایانه ای براساس روش نمونه دردسترس درکلوپ بازی شهریزد ۶۳ نفر تعیین شد و نمونه مورد بررسی دانش آموزان غیروابسته به بازیهای رایانه ای ازبین دانش اموزان متوسطه مدارس پسرانه که کمتر از۴ساعت بازی میکردند به تعداد ۶۳نفر انتخاب شدند ابزار مورد استفاده درپژوهش ازمون استاندارد سبک های یادگیری کلب بود تحلیل داده های پژوهش دردوسطح امارتوصیفی و استنباطی با استفاده ازنرم افزار spssا انجام شد نتایج نشان داد وابستگی به بازیهای رایانه ای دربهره گیر یازشیوه های یادگیری مشاهده ای تاملی sig =0/043وt=16/31 و مفهوم سازی انتزاعی sig =0/001 و t=21/44 و سبک یادگیری جذب کننده sig=0/022وt=18/24 تاثیر مثبت و بربهره گیری ازشیوه های یادگیری تجربه عینی sig=0/024وt=18/73 , ازمایشگری فعال sig=0/016,ف۲۳/۵۲ و سبکهای یادگیری واگرا sig=0/033 وt=19/51 و انطباق دهنده sig=0/018 و t=23/71 تاثیر منفی داردواما وابستگی به بازیهای رایانه ای بربهره گیری ازسبک یادگیری همگرا تاثیری ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.