عناصرشکل دهنده روایت های تعاملی دربازیهای رایانه ای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
عناصرشکل دهنده روایت های تعاملی دربازیهای رایانه ای دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد عناصرشکل دهنده روایت های تعاملی دربازیهای رایانه ای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عناصرشکل دهنده روایت های تعاملی دربازیهای رایانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن عناصرشکل دهنده روایت های تعاملی دربازیهای رایانه ای :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
بازیهای رایانه ای به عنوان یک رسانه تعاملی درمقایسه باسایرفرمهای روایی ازامکان روایت تعاملی برخوردار است روایت تعاملی این امکان را برای کاربرایجادمینماید که برداستان شخصیت و محیط روایی بازی رایانه ای تاثیر بگذارد و بسته به سلیقه خود و درچارچوبی مشخص تغییراتی ایجادنماید این ظرفیت که جذابیت و به تبع آن تاثیرگذاری بازیهای رایانه ای را افزایش میدهد میتواند به عنوان بستری مناسب درجهت ارایه اموزه ها یدینی و مطابق باهنجارهای سنتی به کاررفته نگرش و باورکاربران را به منظور ارتقای سطح فرهنگی دچار تحول کند و درنهایت به فرهنگ سازی و ترویج ارزشهای پذیرفته شده درسطح جامعه مبادرت ورزد بدین منظور مقاله حاضر تلاش می کند بامعرفی و تبیین عناصرشکل دهنده روایتهای تعاملی زمینه های لازم برای ادراک مناسب ازظرفیت و قابلیت این این فرم روایی را برای کاربر طراح و همچنین ناقد بازیهای رایانه ای فراهم نماید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.