تاثیر بازی ابداعی رایانه ای “چم چاره” بر افزایش کارایی راهبرد های مقابله ای اضطراب اجتماعی در کودکان۹-۷ ساله تهرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازی ابداعی رایانه ای “چم چاره” بر افزایش کارایی راهبرد های مقابله ای اضطراب اجتماعی در کودکان۹-۷ ساله تهرانی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازی ابداعی رایانه ای “چم چاره” بر افزایش کارایی راهبرد های مقابله ای اضطراب اجتماعی در کودکان۹-۷ ساله تهرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازی ابداعی رایانه ای “چم چاره” بر افزایش کارایی راهبرد های مقابله ای اضطراب اجتماعی در کودکان۹-۷ ساله تهرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازی ابداعی رایانه ای “چم چاره” بر افزایش کارایی راهبرد های مقابله ای اضطراب اجتماعی در کودکان۹-۷ ساله تهرانی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

مقدمه: با توجه به سرعت روز افزون پیشرفت فناوری در قرن ۱۲ بازیهای رایانه ای یکی از محبوبترین سرگرمیها دربین بسیاری از کودکان و نوجوانان شدهاند )بنت ۱ ،متون ۳ و کروین ۴ ۱۰۰۲ (. در زمینه روانشناسی نیز برای درمانگران کودک ،نادیده گرفتن بازی های رایانه ای امکانپذیر نیست )برزینکا ۵ ۱۰۰۲ ( . هدف پژوهش حاضر این است که با طراحی بازی ، رایانه ای "چم چاره" به اصلاح و ارتقا راهکار های مقابله کودکان مبتلا به اضطراب اجتماعی و خجالتی پرداخته شود. روش: این آزمایش یک مطالعه نیمه آزمایشی است.روی ۳۰ کودک ۷ تا ۹ ساله که دارای علائم اضطراب اجتماعی بودندبه شیوه در دسترس انتخاب شدند، سپس نمونه پژوهش به صورت تصادفی به دو گروه آزمایش و کنترل تقسیم شده و از گروه آزمایش خواسته شد تا طی مدت ۲ ماه، هفته ای حداقل ۳ مرتبه به انجام بازی ابداعی رایانه ای "چم چاره" بپردازند.آزمودنی ها در پیش آزمون و پس آزمون توسط آزمون اضطراب اجتماعی لایبویتز مورد ارزیابی قرار گرفتند. داده ها توسط آزمون t مستقل مورد تحلیل قرار گرفتند. یافته ها: تحلیل داده ها نشان داد که از پیشآزمون تا پسآزمون کودکان گروه آزمایش کاهش معناداری در نشانههای اضطراب اجتماعی نشان دادند .بحث: یکی از تدابیری که میشود برای درمان اختلال ها اندیشید استفاده از بازی های رایانه ای به عنوان برنامه توانبخشیاست. نتیجه: این مطالعه پیشنهاد میدهد این بازی و بازیهای نظیر آن به صورت لوح های فشرده کمکی در اختیار درمانگران کودک قرار داده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.