مطلوب سازی مدارس ابتدایی با دیدگاه روانشناسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطلوب سازی مدارس ابتدایی با دیدگاه روانشناسی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطلوب سازی مدارس ابتدایی با دیدگاه روانشناسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطلوب سازی مدارس ابتدایی با دیدگاه روانشناسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطلوب سازی مدارس ابتدایی با دیدگاه روانشناسی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر با ایجاد تغییر در نظام های آموزشی اهمیت فضاهای آموزشی و سازگار نمودن بستر یادگیری بانیازهای کودکان بیش از پیش مورد توجه صاحبنظران تعلیم و تربیت قرارگرفته است و برای جذابترکردن اینفضاها تدابیر گوناگونی اندیشیده شده است چرا که محیط فیزیکی می تواند تعاملات و در پی آن فرآیند یادگیریرا تقویت و یا تضعیف نماید. در این مقاله ضمن شناخت تاثیر محیط برکودک و بررسی مطلوب بودن فضاهایآموزش از دیدگاه روانشناسی و تاثیر آن در یادگیری و تحریک حس کنجکاوی و خلاقیت درکودکان، بهرهگیری از عامل انعطاف پذیری در محیط های یادگیری را مورد تاکید قرار گرفته است، در این رابطه برخی از راهکارهای انعطاف پذیر ساختن محیط های یادگیری و مطلوبیت این فضاها از دیدگاه روانشناسی ارایه و برایروشن شدن موضوع برخی ازمطالعات در زمینه رشد کودکان و سیر طراحی محیط های یادگیری با الگویانعطاف پذیری و روانشناسی محیط مورد بررسی قرارگرفته است. در تحقیق حاضر، از روش تحقیق کتابخانه ایاستفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.