بررسی تأثیر چیدمان کلاس درس در بهبود یادگیری دانش آموزان (نمونه موردی : دانش آموزان مقطع ابتدایی رشت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر چیدمان کلاس درس در بهبود یادگیری دانش آموزان (نمونه موردی : دانش آموزان مقطع ابتدایی رشت) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر چیدمان کلاس درس در بهبود یادگیری دانش آموزان (نمونه موردی : دانش آموزان مقطع ابتدایی رشت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر چیدمان کلاس درس در بهبود یادگیری دانش آموزان (نمونه موردی : دانش آموزان مقطع ابتدایی رشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر چیدمان کلاس درس در بهبود یادگیری دانش آموزان (نمونه موردی : دانش آموزان مقطع ابتدایی رشت) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در حال حاضر اگر بخواهیم جمله ی معروف "مدرسه خانه دوم ماست " را از حد شعار خارج کنیم و آن را محقق سازیم متوجه میشویم نحوه ی آرایش و چیدمان کلاس های درس آن گونه نیست که حس صمیمیت و راحتی را به دانش آموزان القاکند. کلاسدرس همانند صحنه تئاتر است که بانمایش دادن استعداد ها و بهبود یادگیری دانش آموزان باید از طراحی صحنه قابل توجهیبرخوردار باشد. می توان بازتاب طراحی داخلی کلاس و نحوه چیدمان آن را در عملکرد دانش آموزان ، افزایش سرعت یادگیری واشتیاق به کلاس درس مشاهده کرد.در چنین کلاس هایی دانش آموزان به افرادی فعال و علاقمند به کلاس تبدیل می شوند کهبامشارکت خود درس یاد می گیرند. بنابر این اولین مؤلفه ی کلاس درس با بهره وری بالا، چیدمان مناسب است. در تحقیق حاضرسعی بر این است که تأثیر چیدمان کلاس درس بر بهبود یادگیری بررسی شود و عوامل بسیار مهم را مشخص می نماید. روشانجام تحقیق ، توصیفی پیمایشی است و از ابزار پرسش نامه برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز استفاده شده است. جامعه ی موردبررسی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی در یکی از مدارس شهر رشت می باشد. نحوه ی تحلیل ؛ تحلیلی توصیفی و نتیجهگیری به صورت استنباطی می باشد .به نظر می رسد توجه به نکات ظریف درباره ی کلاس درس می تواند کارایی دانش آموزان را به صورت قابل توجهی بالا ببرد. زمانیکه دانش آموزان فضای کمی حتی برای جابجایی نداشته باشند دچار اضطراب و بی قراری می شوند و در نتیجه کارایی آنها کاهشمی یابد. محیط کلاس می تواند خود به عنوان معلمی دیگر برای دانش آموزان باشد، زیرا می تواند به آنها انگیزه بدهد، یادگیری رابهبود دهد و مشکلات رفتاری کاهش پیدا کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.