طرح (کارآفرینی) شرکت تبلیغاتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طرح (کارآفرینی) شرکت تبلیغاتی دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح (کارآفرینی) شرکت تبلیغاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح (کارآفرینی) شرکت تبلیغاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح (کارآفرینی) شرکت تبلیغاتی :

بخشی از فهرست طرح (کارآفرینی) شرکت تبلیغاتی

فصل اول
مقدمه ۵
خلاصه ۶
مأموریت ۷
فهرست محتوا ۷
فصل دوم
توصیف پروژه ۹
فصل سوم
جدول برآورد تجهیزات ۱۱
تجهیزات مورد نیاز ۱۲
محاسبه هزینه استعلاک ۱۲
فصل چهارم
چارت ۱۴
نیروی انسانی ۱۴
شرح وظایف ۱۵
فصل پنجم
جدول برآورد مواد مصرفی ۱۷
شرایط محل تأسیس ۱۷
فصل ششم
برآورد سرمایه ۱۹
برآورد هزینه ۱۹
فصل هفتم
جدول برآورد درآمد ۲۱
صورت حساب سود و زیان ۲۲
نسبت سود به سرمایه ۲۲
فصل هشتم
بازاریابی ۲۵
ابتکارات ۲۵
میزان مفید بودن طرح برای جامعه ۲۵
اشتغال زایی ۲۶
فصل نهم
جدول زمانبندی ۲۸
فصل دهم
فرم استخدام ۳۰
فرم قرارداد کار ۳۱
گزارش ۳۲

سپاس بی کران پروردگار را که به انسان قدرت اندیشیدن بخشید. تا به یاری این موهبت راه ترقی و تعالی را بپیمایم و امید به اینکه عنایت الهی شامل حال ما باشد. تا با عنایت اندک علمی خود در خدمت به بشر باشیم. یکی از بارزترین ویژگی های عصر حاضر گسترده کامپیوتر در کلیه عرصه های فعالیت انسان است به گونه ای که انجام برخی از کارها بدون استفاده از کامپیوتر قابل تصور نیست کامپیوتر به عنوان ابزاری قدرتمند و سرعت و دقت کارها را فوق العاده افزایش داده و گذرگاهی های صعب العبور علم را شاهراههای هموار مبدل ساخته است و ما به علم اندک خویش می خواهیم راهی برای آسان تر شدن کارهای انسان ارائه کنیم تا بشر بتواند با کمترین زمان به آنچه نیازمند است دسترسی پیدا کند. خلاقیت به عنوان جوهره کار آفرینی و عامل کلیدی موفقیت و بلکه بقای سازمان ها و همچنین رمز تکامل و سعادت دنیوی و اخروی بشر هنوز جایگاهی واقعی خود را نه تنها در جامعه بلکه در محافل علمی و تحقیقاتی کشور پیدا نکرده است به همین دلیل هنوز در هیچ یک از دروس یا رشته های تحصیلی دانشگاههای کشور، واحدی جهت آموزش خلاقیت پیش بینی و طراحی نشده است. و آنچه به طور حاشیه ای و گذرادر بعضی از دروس به آن اشاره می شود. تنها جنبه های نظری و تئوریک خلاقیت است که نه فقط مؤثر نمی باشد. بلکه این ذهنیت را نیز ایجاد و تقویت کرده است. که خلاقیت امری ذهنی، فردی و ارثی است. که به شکل علمی و کاربردی و گروهی قابل آموزش نیست! و نتیجه ذهنیت، وضع کنونی فارغ التحصیلان دانشگاهی است. که اغلب با وجود تخصصی که دارند قادر نیستند در دنیای واقعی رقابت، صنعت و سبک و کار حرف تازه ای بزنند.

خلاصه طرح

موضوع پروژه شرکت تبلیغاتی (خدماتی)
سرمایه اولیه ۶۷۱۹۰۰۰۰
تعداد نیروی انسانی ۵ نفر
کار آفرینان جوادی – پیرایش – سقینی- حسنی- نورائی
درآمد ۶ ماهه ۱۰۴۱۰۷۵۰۰
سود ۶ ماهه ۸۳۱۳۰۰۰۰

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.