تاثیر تصویر ذهنی برند شهر بر دلبستگی به شهر : با توجه به تجانس خودپنداری مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تصویر ذهنی برند شهر بر دلبستگی به شهر : با توجه به تجانس خودپنداری مصرف کننده دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تصویر ذهنی برند شهر بر دلبستگی به شهر : با توجه به تجانس خودپنداری مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تصویر ذهنی برند شهر بر دلبستگی به شهر : با توجه به تجانس خودپنداری مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تصویر ذهنی برند شهر بر دلبستگی به شهر : با توجه به تجانس خودپنداری مصرف کننده :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی نقش تصویر برند شهر بر دلبستگی افراد با توجه به میزان خودپندار ی مصرف کننده با برندشهر مورد نظر است. در این راستا از خودپنداره ی مصرفکنندگان بهره برده ایم و ادراکات مصرف کننده را بر اساس نحوهادراک و مقایسه خود با برند شهر، مطابق با خود ایدهآل یا خود واقعی مورد بررسی قرار داده ایم. از نظر محققان هرچندافراد در هنگام سفر به یک مکان توریستی به دنبال شناختن برند آن مکان نیستند ولی دانستن اطلاعاتی هرچند سادهمانند؛ داستانی از هویت و ویژگی های شخصیتی آن مکان می تواند نقش بسیار قوی در قضاوت و دلبستگی افراد نسبت بهیک مکان توریستی ایفا کند، چرا که تجانس خودپنداری در ایجاد انگیزه در افراد برای پردازش اطلاعات نقش دارد. بدیناساس در این مقاله، با توجه به ابعاد تجانس خودپنداری مصرفکننده که شامل تجانس با برند و جامع برند است اقدام بهبررسی نحوه تاثیرگذاری تصویر برند شهر بر دلبستگی به آن شهر نمودهایم و نحوه تاثیرگذاری خودپنداره ی افراد در اینرابطه را در قالب مدلی مورد بحث و نتیجه گیری قرار داده ایم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.