سورئالیسم، شیوه ی نوین جذب مخاطب در پوستر های سینمایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سورئالیسم، شیوه ی نوین جذب مخاطب در پوستر های سینمایی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سورئالیسم، شیوه ی نوین جذب مخاطب در پوستر های سینمایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سورئالیسم، شیوه ی نوین جذب مخاطب در پوستر های سینمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سورئالیسم، شیوه ی نوین جذب مخاطب در پوستر های سینمایی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

سبک فراواقع گرایی در شاخه های مختلف از جمله ادبیات، سینما، هنرهای تجسمی و… بروز کرده است و همواره با استفاده از تکنیک هایی نظیر تناقض، رویا و فنونی مانندطنز و شگفتی آفرینی، توانسته نظر مخاطبین را به خود جلب کند. این سبک در پوسترهای سینمایی نیز مورد استفاده قرار گرفته است . در پوستر پیام به قصد ارائه منظور واقناع مخاطب طراحی می شود و همواره سعی بر جذب مخاطب و انتقال پیام دارد.باتوجه به خصوصیات بارز این سبک، می توان سبک فراواقع گرایی را در پوستر سینماییموفق دانست. همچنین در این سبک هنرمند امکان می یابد که زوایای پنهان مضمونفیلم را نمایش داده، مخاطب را شگفت زده، پیامی را در ذهن او ماندگار و همچنیننگرش او را نسبت به فیلم مثبت گرداند.در این تحقیق به بررسی شیوه سورئالیسم درگذشته و حال پرداخته ایم و به این نتیجه رسیدیم که آزادی و رهایی موجود در اینشیوه به انتقال مفهوم فیلم کمک میکند . این شیوه می تواند یکی از شیوه های تاثیرگذار و ماندگار باشد . نوع پژوهش توصیفی ؛ شیوه تحقیق، کتابخانه ای ، همچنینجامعه آماری مورد نظر، پوستر های ایران در حوزه سینما که در دهه اخیر در ایرانطراحی و ارائه شده اند می باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.