مقایسه آمادگی جسمانی دانش آموزان مدارس ابتدایی روستایی دارای معلم تربیت بدنی با دانش آموزانی مدارس فاقد معلم تربیت بدنی(مطالعه موردی: دانش آموزان ابتدایی شهرستان دهلران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه آمادگی جسمانی دانش آموزان مدارس ابتدایی روستایی دارای معلم تربیت بدنی با دانش آموزانی مدارس فاقد معلم تربیت بدنی(مطالعه موردی: دانش آموزان ابتدایی شهرستان دهلران) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه آمادگی جسمانی دانش آموزان مدارس ابتدایی روستایی دارای معلم تربیت بدنی با دانش آموزانی مدارس فاقد معلم تربیت بدنی(مطالعه موردی: دانش آموزان ابتدایی شهرستان دهلران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه آمادگی جسمانی دانش آموزان مدارس ابتدایی روستایی دارای معلم تربیت بدنی با دانش آموزانی مدارس فاقد معلم تربیت بدنی(مطالعه موردی: دانش آموزان ابتدایی شهرستان دهلران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه آمادگی جسمانی دانش آموزان مدارس ابتدایی روستایی دارای معلم تربیت بدنی با دانش آموزانی مدارس فاقد معلم تربیت بدنی(مطالعه موردی: دانش آموزان ابتدایی شهرستان دهلران) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

آمادگی جسمانی ۱ دانش آموزان علاوه بر اینکه با سلامتی دانش آموزان رابطه مستقیم دارد می تواند به عنوان مولفه اصلی در امریادگیری نیز مد نظر باشد. بنابراین هدف از انجام این تحقیق که در خصوص بررسی آمادگی جسمانی دانش آموزان روستاییشهرستان دهلران می باشد به بررسی این شاخصه(آمادگی جسمانی) در مدارسی که دارای معلم تربیت بدنی و مدارسی که فاقد معلم تربیت بدنی هستند پرداخته است، تا ضمن بررسی آمادگی جسمانی در دانش آموزان به اثر بخشی معلمان تربیت بدنی نیز بپردازد. به این منظور از تست آمادگی جسمانی ایفرد در بین نمونه انتخابی که بصورت تصادفی خوشه ای و به تعداد ۸۶ نفر در دو گروه قرارگرفته بودند در مولفه های: ۱-استقامت عضلات کمربند شانه ای و دستها، ۲-نیروهای عضلانی پاها، ۳-سرعت عمل و عکس العمل، ۴-استقامت عضلات خم کننده شکم، ۵-میزان چابکی بدن، ۶- استقامت عمومی ( قلبی – تنفسی ) و بر اساس T دوگروه مستقل مورد بررسی قرار گرفت. نتیجه گیری حاکی از این است که تنها بین دو گروه دانش آموزان با معلم و بدون معلم روستایی در مؤلفه استقامت عمومی تفاوت معنی دار به نفع گروه دانش آموزان با معلم تربیت بدنی بود. در سایر مؤلفه ها تفاوت معنادار وجود نداشت. در ضمن آمادگی کلی دانش آموزان با معلم تربیت بدنی بهتر از معلمان بدون تربیت بدنی بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.