شناسایی نیازهای مشتریان خدمات بانکی با بهره گیری از مدل گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: مشتریان بانک شهر شهرستان سمنان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی نیازهای مشتریان خدمات بانکی با بهره گیری از مدل گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: مشتریان بانک شهر شهرستان سمنان) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی نیازهای مشتریان خدمات بانکی با بهره گیری از مدل گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: مشتریان بانک شهر شهرستان سمنان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی نیازهای مشتریان خدمات بانکی با بهره گیری از مدل گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: مشتریان بانک شهر شهرستان سمنان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی نیازهای مشتریان خدمات بانکی با بهره گیری از مدل گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: مشتریان بانک شهر شهرستان سمنان) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در جهان معاصر افزایش تولید (کمیت) از یک سو و ارائه خدمات پس از فروش رضایت بخش از سویی دیگر بر گسترش بحث کیفیت تأثیر بسزایی گذاشته است. مهمترین هدف ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت، کسب رضایت مشتری است.در شرایط کنونی شرکتهای تولیدی و خدماتی رمز موفقیت خود را در ارائه خدمات پس از فروش مطلوب میدانند و کوشش میکنند این خدمات را هر چه بهتر ارائه دهند. با توجه به روندهای جهانی و تغییرات فزاینده محیطی، سازمانها بادشواریهای بسیاری در راه حفظ بقا و رشد و توسعه خود روبرو هستند. با توجه به موارد بیان شده هدف پژوهش حاضر شناسایی و اولویت بندی نیازهای مشتریان شعب بانک شهر شهرستان سمنان با استفاده از مدل گسترش عملکرد کیفیت است. جامعه آماری تحقیق حاضر مشتریان شعب بانک شهر در سطح شهرستان سمنان بوده است، با استفاده از پرسشنامه استاندارد اطلاعات لازم جمعآوری و با استفاده از آزمونها مناسب در نرمافزارSPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.نتایج بدست آمده بیانگر اهمیت شاخصهای وجود امنیت، طراحی ابزار بانکداری با توجه به نقطه نظرات مشتریان و قابلیتدسترسی و فراگیر بودن ابزار بانکداری در زمینه نیازمندیهای مشتریان و شخصیسازی خدمات بانکی، افزایش تعداد خدمات بانکی و کمپین و تبلیغات بازاریابی در زمینه نیازمندیهای فنی است. در انتها نیز نکاتی جهت بهبود وضعیت کیفیت خدمات در این بانک ارائه گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.