بررسی نقش آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی و سودآوری فروشگاه های زنجیرهای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی و سودآوری فروشگاه های زنجیرهای دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی و سودآوری فروشگاه های زنجیرهای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی و سودآوری فروشگاه های زنجیرهای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی و سودآوری فروشگاه های زنجیرهای :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از مطالعه حاضر بررسی نقش آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی و سودآوری فروشگاه های زنجیرهای می باشد. این تحقیق از نوع علی- توصیفی بوده و روش تحقیق پیمایش می باشد. جامعه آماری مطالعه پیش رو کلیه مدیران و کارکنان فروشگاه های زنجیرهای اتکا می باشد که بر اساس آمارهای موجود ۲۰ فروشگاه زنجیره ای در استان کرمانشاه موجود است و تعداد کارکنان آنها ۹۰ نفر می باشد. با توجه به کم بودن تعداد افراد جامعه اماری نمونه گیری صورت نگرفته و کل شماری(سرشماری) صورت می گیرد. به نحوی که پرسشنامه تحقیق برای تمامی کارکنان فروشگاه های زنجیره ای اتکا در استان کرمانشاه ارسال و تمامی کارکنان به پرسشنامهتحقیق پاسخ داده اند. ابزار تحقیق پرسشنامه بوده و جهت بررسی اعتبار ابزار تحقیق از اعتبار صوری استفاده شده، همچنین برایسنجش پایایی ابزار تحقیق از روش آلفای کرونباخ استفاده شده که بدین منظور و در جریان یک مطالعه مقدماتی، پیش آزمونی در بین ۳۰ نفر از کارکنان فروشگاه اتکا، به اجرا درآمد و نتایج به دست آمده نشان از پایایی مطلوب تحقیق می دهند. برای تجزیه و تحلیلداده ها از روش های آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که ۴ متغیر مستقل؛ قیمت و بهای کالا،مطلوبیت عرضه کالا و خدمات، فرد صنفی(فروشنده) و متغیر عوامل بازاریابی تاثیر معناداری بر سودآوری فروشگاه اتکا دارند اما بین متغیر عوامل فیزیکی و محیطی و سوداوری فروشگاه اتکا رابطه آماری معناداری مشاهده نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.