بررسی عوامل آموزشی مؤثر در تحقق اهداف دانشگاه کارآفرین در سه بعد شایستگیهای اساتید، فرایند یاددهی-یادگیری، برنامه درسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل آموزشی مؤثر در تحقق اهداف دانشگاه کارآفرین در سه بعد شایستگیهای اساتید، فرایند یاددهی-یادگیری، برنامه درسی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل آموزشی مؤثر در تحقق اهداف دانشگاه کارآفرین در سه بعد شایستگیهای اساتید، فرایند یاددهی-یادگیری، برنامه درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل آموزشی مؤثر در تحقق اهداف دانشگاه کارآفرین در سه بعد شایستگیهای اساتید، فرایند یاددهی-یادگیری، برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل آموزشی مؤثر در تحقق اهداف دانشگاه کارآفرین در سه بعد شایستگیهای اساتید، فرایند یاددهی-یادگیری، برنامه درسی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

با توجه به مسئولیتهای جدیدی که دانشگاهها در قبال نیازهای در حال تغییر جوامع دارند. مأموریت آنها از آموزش و پژوهش بهسوی کارآفرینی سوق پیدا کرده است. لذا نظامهای آموزش عالی در اغلب کشورهایجهان، برنامههای آموزشی ویژهای را برای تربیت دانشآموختگان کارآفرین در نظر گرفتهاند. هدف اصلی پژوهش حاضر، پرداختن به سه بعد اصلی نظام آموزشی شامل شایستگیهای اعضای هیئتعلمی، فرایندیاددهی-یادگیری و برنامه درسی در تحقق اهداف دانشگاه کارآفرین است. این پژوهش به شیوه آمیخته انجام شد. در بخش کیفی با ده نفر از صاحبنظران و متخصصان آموزش کارآفرینی در دانشگاههای تهران مصاحبهصورت گرفته است. در بخش کمی نیزحجم نمونه ۷۲ نفر در نظر گرفته شد. برای جمعآوری اطلاعات در بخش کیفی از پیشینه نظری استفاده و سپس با استفاده از دادههای مصاحبهها، سؤالات پرسشنامه تنظیم و تدوینگردید. روایی محتوایی پرسشنامه بر اساس نظر صاحبنظران حاصل و پایایی آن بر اساس آلفای کرونباخ ۰ به دست آمد. در بخش کمی، تجزیهوتحلیل دادهها با استفاده از شاخصهای مرکزی / محاسبه شد که برابر ۹۵ (میانگین و انحراف معیار) صورت گرفته است. یافتههای تحقیق نشان میدهد در بعد شایستگیهای اساتید داشتن توانمندی کارآفرینانه برای اساتید ضروری است. در بعد فرایند یاددهی-یادگیری استفاده از روشهای یاددهی-یادگیری فعال در آموزش کارآفرینی جایگاه ویژهای دارد. همچنین در بعد برنامه درسی، توجه به محتوای دروس با محوریت موضوعات کارآفرینی دارای اهمیت است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.