بررسی رابطه تعهد برند و رفتار شهروندی برند کارمندان باتوجه به نقش اعتماد انها(درشعب بانک ملی استان گیلان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه تعهد برند و رفتار شهروندی برند کارمندان باتوجه به نقش اعتماد انها(درشعب بانک ملی استان گیلان) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه تعهد برند و رفتار شهروندی برند کارمندان باتوجه به نقش اعتماد انها(درشعب بانک ملی استان گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه تعهد برند و رفتار شهروندی برند کارمندان باتوجه به نقش اعتماد انها(درشعب بانک ملی استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه تعهد برند و رفتار شهروندی برند کارمندان باتوجه به نقش اعتماد انها(درشعب بانک ملی استان گیلان) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

با وجود علاقه رو به رشد در درک رفتارهای مربوط به برند کارکنان در بانک ملی، تحقیقات در این زمینه به طور عمده بر اثر تعهدکارمند به برند متمرکز هستند و حمایت تجربی نیز محدود است. اگر چه، تعهد به برند رفتارهای برند کارکنان را توضیح می دهد،تعهد در یک رابطه معمولا از طریق اعتماد عمل می نماید.هدف بررسی رابطه تعهد برند و رفتار شهروندی برند کارمندان باتوجه به نقش اعتماد آنها(مطلعه موردی:شعب بانک ملی استان گیلان) می باشد.روش تحقیق، تحلیل عامل تاییدی و استفاده از آزمون همبستگی می باشد.بنابراین، این مطالعه اعتماد به برند را ادغام نمود و رابطه بین اعتماد به برند و تعهد به برند بر رفتار شهروندی برند کارکنان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. داده ها از ۲۷۰ نفرکارمند ان بانک ملی جمع آوری شدند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.