بررسی تاثیر منابع عدم قطعیت بر استراتژی مدیریت ارتباطات با خریداران خارجی محصولات جدید دربازارهای صادراتی شرکت پاکشو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر منابع عدم قطعیت بر استراتژی مدیریت ارتباطات با خریداران خارجی محصولات جدید دربازارهای صادراتی شرکت پاکشو دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر منابع عدم قطعیت بر استراتژی مدیریت ارتباطات با خریداران خارجی محصولات جدید دربازارهای صادراتی شرکت پاکشو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر منابع عدم قطعیت بر استراتژی مدیریت ارتباطات با خریداران خارجی محصولات جدید دربازارهای صادراتی شرکت پاکشو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر منابع عدم قطعیت بر استراتژی مدیریت ارتباطات با خریداران خارجی محصولات جدید دربازارهای صادراتی شرکت پاکشو :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

اکثر مسائل و چالش هائی که فراروی تصمیم گیران و برنامه ریزان استراتژیک بازاریابی در بازارهای خارجی قرار دارند ، ماهیتی چند هدفی دارند که این خود بر دشواری های تحلیلی این بازارها میافزاید. بنابراین لزوم توجه به عدم قطعیتها در طرح ریزی استراتژی های بازاریابی خارجی و عملکرد صادراتی در بازاریابی خارجی، بسیار مهم است . هدف از انجام این تحقیق بررسی رابطه منابع عدم قطعیت بر استراتژی مدیریت ارتباطات با خریداران خارجی محصولات جدید در بازارهای صادراتی شرکت پاکشو بوده است. فرضیه های چهارگانه تحقیق به بررسی رابطه بین سرمایه گذاری های خاص در معاملات تجاری ، و فاصلهروانی موجود بین ایران ) به عنوان کشور مبدا برای شرکت پاکشو( و کشورهای مقصد ، با سازگارشدن با رفتارهای ارتباطی خریداران خارجی و قراردادهای بزرگ تجاری پرداخته اند.جامعه آماری تحقیق را کلیه کارشناسان و مدیران شرکت صنعتی پاکشو در شهر تهران که با امر صادرات و بازاریابی بین المللی محصولات این گروه صنعتی با کشورهای هدف در ارتباط هستند،تشکیل داده اند که در یک نمونه ۳۳ نفری که با روش تمام سرشماری به سوالات پرسشنامه استاندارد ۷۶ سوالی تحقیق پاسخ داده اند. برای آزمون فرضیه ها از روش آزمون کای دو و ضریب همبستگی اسپیرمن بهره برده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.