قرابت مفاهیم ارزشیابی برنامهدرسی، چالش پیشروی پژوهش در این حوزه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 قرابت مفاهیم ارزشیابی برنامهدرسی، چالش پیشروی پژوهش در این حوزه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد قرابت مفاهیم ارزشیابی برنامهدرسی، چالش پیشروی پژوهش در این حوزه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی قرابت مفاهیم ارزشیابی برنامهدرسی، چالش پیشروی پژوهش در این حوزه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن قرابت مفاهیم ارزشیابی برنامهدرسی، چالش پیشروی پژوهش در این حوزه :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

حوزه برنامه درسی، یکی از انشعابات اساسی علوم تربیتی است که علی رغم جوان بودن و سابقه تاریخی اندک ازلحاظ مباحث نظری یکی از چالش زاترین و با انگیزترین حوزه های معرفت بشری محسوب میگردد. ارزشیابی به عنوان یکی از ابعاد معرفتی برنامهدرسی، دارای مفاهیم کلیدی و پرکاربردی می باشد. قرابت این مفاهیم کلیدی از یک سو و عدم توافق صاحبنظران برنامه درسی درخصوص مباحث مطرح شده در این رشته از سوی دیگر، سبب شده است تا بسیاری از پژوهشگران در قلمروبرنامه درسی و خصوصا ارزشیابی به اشتباه این مفاهیم را به جای یکدیگر به کار گیرند و این امر اعتبار پژوهش های انجام شده در حیطه ارزشیابی را زیر سوال برده است. لذا در این پژوهش، با مراجعه به مهمترین و مرجعترین منابع در این حوزه تلاش کردهایم تاحدودوثغور این مفاهیم به خوبی مشخص شود تا به اشتباه به جای یکدیگر به کار برده نشوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.