تحلیل محتوای کتاب علوم ششم ابتدایی از منظر فعال وغیرفعال بودن براساس روش ویلیام ر ومی در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای کتاب علوم ششم ابتدایی از منظر فعال وغیرفعال بودن براساس روش ویلیام ر ومی در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۹۵ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای کتاب علوم ششم ابتدایی از منظر فعال وغیرفعال بودن براساس روش ویلیام ر ومی در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتاب علوم ششم ابتدایی از منظر فعال وغیرفعال بودن براساس روش ویلیام ر ومی در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای کتاب علوم ششم ابتدایی از منظر فعال وغیرفعال بودن براساس روش ویلیام ر ومی در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۹۵ :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، تحلیل محتوای کتاب علوم پا یه ی ششم ابتدایی( متن، پرسش ها و تصاویر )از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال ۱۲۹۱ بود .جامعه مورد مطالعه در این پژوهش، کتاب علوم سال تحصیل ۱۳۲۴ پایه ی ششم بود .کل کتاب به عنواننمونه، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت .ابز ارگردآوری اطلاعات، سیاهه ی تحلیل مبتنی بر روش ویلیام رومی است که براساس مبانی نظری تهیه وروایی آن توسط متخصصان علوم تربیتی تأیید شد .واحد مطالعه در سهای مندرج در کتاب و واحد تجز یه و تحلیل، متن، پرسش ها و تصاویر کتاب است که بر اساس مقوله های فعال و غیرفعال توسط فرمول ویلیام رومی تحلیل و ضریب درگیری آ ن هامشخص شد .نتایج به دست آمده نشان میدهد که متن کتاب علوم با ضریب درگیری۱/۴۹ متنی فعال و پویاست و دانش اموز متن را تجزیه تحلیل ونتیجه را بیان می کند پرسش های کتاب با ضریب درگیری۳/۵ که نشان می دهد که پرسش ها غیر فعال وغیر پویا هستند و زمینه را برای یادگیری فعال فراهم نمی کنند،,وهمچنین تصاویر کتاب علوم با ضریب در گیری۰/۷۵ نشان دهنده ی فعال و پویا بودن تصاویر است وزمینه را برای فعالیت فراهم می کند .بنابراین، متن و تصاویر کتاب علوم پایه ی ششم ابتدایی۱۳۹۴-۱۳۹۵ به روش فعال وسوالات به روش غیر فعال تدوین شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.