بررسی عوامل و استراتژی موثر بر تجاری سازی محصول در شرکت های دانشبنیان شهرتهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل و استراتژی موثر بر تجاری سازی محصول در شرکت های دانشبنیان شهرتهران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل و استراتژی موثر بر تجاری سازی محصول در شرکت های دانشبنیان شهرتهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل و استراتژی موثر بر تجاری سازی محصول در شرکت های دانشبنیان شهرتهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل و استراتژی موثر بر تجاری سازی محصول در شرکت های دانشبنیان شهرتهران :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

پژوهش حاضرباهدف بررسی عوامل واستراتژی موثربرتجاری سازی محصول درشرکت های دانش بنیان دراستان تهران انجام گرفته است روش تحقیق توصیفی و ازنوع پیمایشی است روش گرداوری اطلاعات بصورت کتابخانه ای ومیدانی می باشد جامعه اماری تح قیق حاضرمدیران وکارشناسان شرکت های دانش بنیان که درزمینه تجاری سازی محصول صاحبنظر هستند می باشند که تعداد این افراد درمجموع بربر n=150نفر می باشد روش نمونه گری به صورت تصادفی ساده می باشد و تعدادنمونه n=120 می باشد جهت ارزیابی و اندازه گیری متغیرهای مستقل و وابسته تحقیق شاخص هایی با نظرخبرگان و متخصصین درزمینه موضوع پژوهش انتخاب و تایید شده اند و براساس شاخصهای مذکور سوالات پرسشنامه جهت توزیع دربین افراد نمونه اماری طراحی شده است پس ازجمع اوری پرسشنامه ها و اماده سازی داده های پژوهش تحلیل اماری با نرم افزارExcel و SPSS11 انجام گرفت و براساس ازمون انتروپی این عوامل اولویت بندی شدند نتایج تحلیل اماری بیانگر این مطلب می ب اشد که عامل فردی عامل مالی عامل بازار عامل فنی عامل سازمانی عامل دولتی و استراتژی افزایش انگیزه فردی استراتژی بازاریابی استراتژی رهبری و مدیریت سازمانی استراتژی حمایت دولت ازتولیدات داخلی استراتژی اعطای معافیت های مالیاتی به واحدهای تولیدی استراتژی ایجاد اعتماد دربخش خصوصی و استراتژی ایجادامکانات زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری تجاری سازی برموفقیت تجاری سازی محصول درشرکت های دانش بنیان تاثیر گذارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.