بررسی اثربخشی آموزش نظریه ذهن برمیزان توجه کودکان بیش فعال ADHD


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی آموزش نظریه ذهن برمیزان توجه کودکان بیش فعال ADHD دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی آموزش نظریه ذهن برمیزان توجه کودکان بیش فعال ADHD  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی آموزش نظریه ذهن برمیزان توجه کودکان بیش فعال ADHD،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی آموزش نظریه ذهن برمیزان توجه کودکان بیش فعال ADHD :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اساسی این پژوهش، بررسی اثربخشی آموزش نظریه ذهن برمیزان توجه کودکان بیش فعال ) ADHD ( می باشد. روش پژوهش حاضر، از نوع طرح نیمه آزمایشی) پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل( است. در این مطالعه ۰۲ نفر از نوآموزان مقطع پیش دبستانی در مهدهای کودک تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان سنندج براساس ملاک های تشخیصی پرسشنامه ی کانرز و پرسشنامه علایم مرضی کودکان ) CSI4 ( به عنوان نوآموزان مبتلا به بیش فعالی شناسایی شده و با استفاده از نمونه گیری در دسترس، انتخاب و به صورت تصادفی به دو گروه ) ۰۲ نفره( آزمایش و گروه کنترل تقسیم شدند. نظریه ذهن در ۹ جلسه به نوآموزان گروه آزمایش آموزش داده شد، اما گروه کنترل هیچ آموزشی دریافت نکردند و فقط در جریان برنامه های معمولی مهد قرار گرفتند. نتایج پژوهش حاضر نشان می دهدکه آموزش نظریه ذهن بر )تکانشگری ، توجه پایدار ( کودکان بیش فعال تأثیر گذاشت و این تأثیر در سطح بالا معنادار می باشد و بر گوش بزنگی تأثیر معناداری نداشته است. پس می توان کفت: برنامه آموزش نظریه ذهن، بر میزان توجه کودکان بیش فعال تأثیر دارد؛ بنابر این برنامه آموزش نظریه ذهن می تواند رویکردی مؤثر بر درمان توجه و تمرکز کودکان بیش فعال باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.