ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی براساس فرمول های فلش و لافلین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی براساس فرمول های فلش و لافلین دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی براساس فرمول های فلش و لافلین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی براساس فرمول های فلش و لافلین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی براساس فرمول های فلش و لافلین :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
در هدف این پژوهش ، ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخص های فلش و لافلین ودسترسی به میزان پایبندی محتوای آن به رعایت اصول برنامه ریزی در تنظیم ساختار، است . نمونه تحقیق شامل سه بخش ۱۲۲کلمه ای از ابتدا ، وسط و انتهای کتاب علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی به صورت تصادفی ساده انتخاب شد . روش تحقیق تحلیل محتوا از روش های توصیفی و دوشاخص ارزیابی سطح خوانایی فلش و لافلین بود . تجزیه و تحلیل اطلاعات نشان داد : اولا براساس فرمول فلش درجه سادگی کتاب علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی ، بسیار دشوار و متناسب با درجه آموزش رسمی اواخر دانشگاهاست . ثانیا بر اساس فرمول لافلین ، سطح کلاسی و سطح سنی کتاب علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی متناسب با سن دانش آموزان آن پایه نمی باشد . به طور کلی ، نتایج پژوهش نشان داد که سطح خوانایی کتاب علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی ، متناسب با سن دانش آموزان آن پایه نمی باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.