ارزشیابی جایگاه هوش فرهنگی در برنامه درسی رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی جایگاه هوش فرهنگی در برنامه درسی رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی جایگاه هوش فرهنگی در برنامه درسی رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی جایگاه هوش فرهنگی در برنامه درسی رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی جایگاه هوش فرهنگی در برنامه درسی رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش حاضر ارزشیابی جایگاه هوش فرهنگی در برنامه درسی رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان بود. جامعه مورد پژوهش شامل تمامی دانشجویان و اساتید رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان و نیز تمامی کتب این رشتهبود. نمونه مورد پژوهش شامل ۱۱۱ نفر از دانشجویان ) ۹۲ دختر و ۱۱ پسر( و تعداد ۱۱ نفر از اساتید رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان فارس در سال ۲۹ ۲۹ و تعداد ۱ جلد کتب تخصصی این رشته بود. – جهت سنجش هوش فرهنگی اساتید و دانشجویان از مقیاس ارلی و انگ ) ۹۱۱۹ ( استفاده شد. پایایی این ابزار به روش آلفایکرونباخ برابر با ۱۹ / محاسبه گردید. همچنین کتابهای درسی با روش تحلیل محتوای کمی مورد سنجش قرار گرفتند. در تحلیل محتوا نیز از پایایی کدگذار بیرونی استفاده گردید. نتایج حاصل از پژوهش حاضر به شرح زیر بود: ۱. بین دانشجویان و اساتید در میزان هوش فرهنگی تفاوت معناداری وجود نداشت. ۹.تعامل جنسیت و سال تحصیلی تأثیر معناداری بر مؤلفههای هوش فرهنگی داشتند.۹. نتایج تحلیل محتوا نشان داد که بیشترین فراوانی مؤلفههای هوش فرهنگی در کتاب جامعه شناسی توسعه، نظریههای جامعهشناسی، آسیبشناسی اجتماعی و اصول علم سیاست بود. ۴. در کتب درسی میزان توجه به مؤلفههای شناختی و رفتاری بیش از مولفههای فراشناختی و انگیزش بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.