استقرار مدل FFQMQual فرمول جدید استراتژی برتری سازمان ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استقرار مدل FFQMQual فرمول جدید استراتژی برتری سازمان ها دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استقرار مدل FFQMQual فرمول جدید استراتژی برتری سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استقرار مدل FFQMQual فرمول جدید استراتژی برتری سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استقرار مدل FFQMQual فرمول جدید استراتژی برتری سازمان ها :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

مطالعات و پژوهش هایی که طی دو دهه اخیر در رابطه با علل موفقیت شرکت ها و مؤسسه های موفق جهان بعمل آمده است، حکایت از آن دارد که انتظارات مشتری از کیفیت خدمترسانی در این سازمانها به مثابه یک موضوع استراتژیک مطرح بوده و تمامی فعالیتهای سازمان در جهت تامین آن هماهنگمی شود. بنابراین کیفیت بعنوان مهمترین معیار برتریدر بازار رقابت مطرح شده و نقش تعیین کننده آن در حفظ موقعیت رقابتی و توان ادامه حیات اقتصادیسازمانها کاملاً محرز شده است.بر این اساس، پژوهش حاضر با هدف مطالعه رضایتمندی مشتریان از ارائه خدمات بانک شهر انجام شده است. در این پژوهش از شاخص های مدل تعالیسازمانی EFQM استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق مشتریان شعب بانک شهر استان تهران و نمونه بر اساس رابطه کوکران ۳۸۴ نفر از مشتریان می باشد که با استفاده از روشنمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شده است. ابزار جمع آوری اطلاعات در این تحقیق، پرسشنامه بوده که شامل ۲۶ سوال می باشد و برای برآورد پایایی پرسشنامه از آزمون کرونباخ استفاده شده که مقدار آن ۰/۹۸ به دست آمد. برای تجزیه و تحلیل داده های آماری به دست آمده از پرسشنامه جمع آوری شده از روشهای آماری توصیفی و استنباطی استفاده شده است؛ بدین ترتیب که برای طبقه بندی، تلخیص و تفسیر داده های آماری ازروش های آماری توصیفی و در سطح استنباطی برای آزمون فرضیه ها از آزمون t تک گروهی استفاده گردیده است. نتایج حاصل از پژوهش نشان می دهد که بین مشتری محور بودن بانک شهر استان تهران در وضع موجود و وضع مطلوب تفاوت معنی داری وجود دارد و بانک ۷۸ درصد از نمره کل وضعیتمطلوب را کسب نموده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.