ارزیابی کیفیت خدمات بیمه آتیه سازان حافظ، از دیدگاه فرهنگیان شهرستان آمل: با استفاده از مدل سروکوال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کیفیت خدمات بیمه آتیه سازان حافظ، از دیدگاه فرهنگیان شهرستان آمل: با استفاده از مدل سروکوال دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کیفیت خدمات بیمه آتیه سازان حافظ، از دیدگاه فرهنگیان شهرستان آمل: با استفاده از مدل سروکوال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت خدمات بیمه آتیه سازان حافظ، از دیدگاه فرهنگیان شهرستان آمل: با استفاده از مدل سروکوال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کیفیت خدمات بیمه آتیه سازان حافظ، از دیدگاه فرهنگیان شهرستان آمل: با استفاده از مدل سروکوال :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

کیفیت خدمات مقدمه ای برای رضایت مشتری است و رضایتمندی مشتری منجر به افزایش وفاداری و در نتیجه حفظ مشتری خواهدشد. هدف ازاین پژوهش، ارزیابی کیفیت خدمات بیمه آتیه سازان حافظ از دیدگاه فرهنگیان شهرستان آمل، با استفاده از مدل سروکوال می باشد. براساس مدلسروکوال، انتظارات و ادراکات مشتریان در پنج بعد عوامل محسوس، پاسخگویی، اطمینان خاطر، قابلیت اعتبار و همدلی ارزیابی شدند. همچنین ازمتغیرهای سن، تحصیلات، سابقه کار و جنسیت به عنوان متغیرهای جمعیت شناختی در جهت تبیین بهتراستفاده گشت. به منظور آزمون فرضیاتتحقیق، آزمون t زوجی بکار برده شد. نتایج کلی تحقیق نشان داد که از بین ابعاد مدل سروکوال تنها از نظر بعد پاسخگویی بین انتظارات و ادراکاتفرهنگیان شهرستان آمل از بیمه آتیه سازان حافظ اختلاف معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.