بررسی رابطه بین ابعاد هوش هیجانی با خلاقیت دانش آموزان سال دوم دبیرستان های شهرستان لامرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین ابعاد هوش هیجانی با خلاقیت دانش آموزان سال دوم دبیرستان های شهرستان لامرد دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین ابعاد هوش هیجانی با خلاقیت دانش آموزان سال دوم دبیرستان های شهرستان لامرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ابعاد هوش هیجانی با خلاقیت دانش آموزان سال دوم دبیرستان های شهرستان لامرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین ابعاد هوش هیجانی با خلاقیت دانش آموزان سال دوم دبیرستان های شهرستان لامرد :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی رابطه ی بین ابعاد هوش هیجانی با خلاقیت دانش آموزان سال دوم دبیرستانهای شهرستان لامرددرسال تحصیلی ۴۹ ۴۹ بود. تعداد ۲۰۲ دانش – آموز ) ۶۷ پسرو ۱۲۷ دختر( بر اساس روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای از میان ۹۱۴ دانش آموز انتخاب شدند وبه پرسشنامه های هوش هیجانی سیبریا وشرینگ وخلاقیت عابدی پاسخ دادند. پایایی متغیرهای هوش هیجانی ازطریق آلفای کرونباخ۰/۸۳وبرای خلاقیت ۰/۸۴ به دست آمد و برای سنجش روایی از آزمون بارتلت استفاده شد و مقدار آن بالاتر از۰/۹۰ بود برای تحلیل داده ازضریب همبستگی دو متغیری پیرسون، t یک نمونه و t دونمونه مستقل استفاده شد. نتایج تحقیق درنشان داد بین ابعاد هوش هیجانی و خلاقیت رابطه مثبت معنی دار وجوددارد. همچنین میزان خلاقیت و هوش هیجانی دختران از متوسط بیشتر و معنی دار بود و برای پسران هوش هیجانی بالاتر از متوسط ومعنی دار اما بین میانگین خلاقیت نمونه پسران و جامعه آنها تفاوت معنی دار وجود نداشت. به علاوه بین هوش هیجانی و خلاقیت دانش آموزان پسر و دختر در سطح ۰/۰۵ تفاوت معنی داری وجود نداشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.