اخلاق بازاریابی: مقایسه بین بازاریابان آمریکا وخاورمیانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اخلاق بازاریابی: مقایسه بین بازاریابان آمریکا وخاورمیانه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اخلاق بازاریابی: مقایسه بین بازاریابان آمریکا وخاورمیانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اخلاق بازاریابی: مقایسه بین بازاریابان آمریکا وخاورمیانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اخلاق بازاریابی: مقایسه بین بازاریابان آمریکا وخاورمیانه :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این تحقیق به مقایسه ادراکات اخلاقی و ارزشهای اخلاقی شرکت بین بازاریابان امریکاوخاورمیانه می پردازد فرضیه های مطرح شده براساس فرهنگ های ملی و سازمانی موجود درمناطق مورد بررسی قرارگرفته اند با نمونه برداری محققان بازاریابی ازهردومنطقه این فرضیه اثبات شد که بازاریابان خاورمیانه احتمالا ارمان گراترازهمتایان امریکایی خود هستند بنابراین تفاوت معناداری درابعادنسبی گرایی فلسفه اخلاقی دراین ت حقیق میتوان یافت همچنین بازاریابان امریکا به درک اخلاقی بالاتری نسبتبه بازاریابان خاورمیانه دست یافتند درنهایت تحقیقات ن شان میدهد که بازاریابان خاورمیانه به احتمال بیشتر به ارزشهای اخلاقی شرکت بالاتر ازبازاریابان امریکا دست یافتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.