تحلیل کیفی تبلیغات محیطی شرکت ورزشی نایک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل کیفی تبلیغات محیطی شرکت ورزشی نایک دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل کیفی تبلیغات محیطی شرکت ورزشی نایک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل کیفی تبلیغات محیطی شرکت ورزشی نایک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل کیفی تبلیغات محیطی شرکت ورزشی نایک :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش تحلیل کیفی تبلیغات محیطی شرکت ورزشی نایک در بازه زمانی سال های ۲۰۰۴تا ۲۰۱۴ بود با توجه به کیفی بودن نوع پژوهش از روش تحلیل داده های بصری با مشاهده غیر مستقیم و روش نمونه گیری موردی استفاده شد از این رو ۸۲ تصویر بیلبورد منتشر شده و در دسترس شرکت ورزشی نایک از وب سایتی رسمی با عنوان بهترین تبلیغات محیطی ورزش انتخاب و به عنوان نمونه تحلیل در نظر گرفته شد به منظور تحلیل تبلیغات از سیاه کد گذاری و دستورالعمل محقق ساخته ای استفاده شد که از طریق آن مولفه هایی نظیر عوامل جمعیت شناختی عوامل ورزشی عوامل تخصصی تبلیغی محل درج کالا و لوگو و رنگ غالب تبلیغ مورد تحلیل کیفی قرار گرفت در نهایت داده های کمی به کمک امار توصیفی مورد تجزیه و تحلیل نهایی قرار گرفتند یافته ها نشان داد در بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت نایک ۶۴ درصد از مردان استفاده شده و تنها در ۳۶ درصد بیلبوردها از شخصیت های مشهور بهره گرفته شده است یافته ها نشان داد رنگ های سفید و مشکی بیشترین رنگ غالب در تبلیغات محیطی شرکت نایک بوده است بر پایه یافته ها شرکت نایک در طراحی تبلیغات محیطی خود نشانه شناسی مخاطبان خاص و عام را به طور ویژه و البته مجزا مورد توجه قرار داده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.