تاثیر قدرت تبلیغات محیطی بر تغییر هویت کلان شهرها و شهروندان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر قدرت تبلیغات محیطی بر تغییر هویت کلان شهرها و شهروندان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر قدرت تبلیغات محیطی بر تغییر هویت کلان شهرها و شهروندان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر قدرت تبلیغات محیطی بر تغییر هویت کلان شهرها و شهروندان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر قدرت تبلیغات محیطی بر تغییر هویت کلان شهرها و شهروندان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

تبلیغات محیطی موجب سیری ناپذیری روز افزون چشم انسان ها در شهرهای بزرگ می شود به شکلی که در جریان رمزهای بصری درک مخاطب را از ارزش ها و معانی تغییر می دهد تبلیغات محیطی در کلان شهرها به مانند تصاویر متحرک اند که به شکل سکانس های پراکنده و قطعه قطعه ی فیلمیک به سرعت از شهروند عبور می کنند بدن و ذهن او را فرا می گیرند و موضع اندیشه او می شوند شهر آکنده شده از سیلاتی از قطعات تصاویر کالاها و کلمات چاپی که معنای شهر را تغییر می دهند و آن را هم تبدیل به کالا و تصویر می کنند در واقع شهروند شهر مدرن به مثابه پرسه زنی است که با سفر در میان فضای فیلمیک شهر دچار وقفه ای در وجود خود می شود وقفه ای که به وسیله ی مونتاژی از این قطعات پر می شود و باعث تغییر هویت و تبدیل او به شیی و کالا می شود در این مقاله سعی بر آن است تا به شیوه ی میان رشته ای به تحقیق در نظریات فلسفی و روانکاوانه فیلم و تبلیغات پرداخته شود و به این وسیله چگونگی تغییر هویت شهر و شهروندان در دنیای مدرن بررسی خواهد شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.