تاثیر شعار تبلیغاتی با ماهیت اجتماعی بر میزان توجه در تبلیغات بیلبورد با استفاده از ردیابی چشم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر شعار تبلیغاتی با ماهیت اجتماعی بر میزان توجه در تبلیغات بیلبورد با استفاده از ردیابی چشم دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر شعار تبلیغاتی با ماهیت اجتماعی بر میزان توجه در تبلیغات بیلبورد با استفاده از ردیابی چشم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر شعار تبلیغاتی با ماهیت اجتماعی بر میزان توجه در تبلیغات بیلبورد با استفاده از ردیابی چشم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر شعار تبلیغاتی با ماهیت اجتماعی بر میزان توجه در تبلیغات بیلبورد با استفاده از ردیابی چشم :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

برای هدفگیری در بازار رقابتی امروز تبلیغات اجتناب ناپذیر و مهمترین استراتژی می باشد صحت و دقت لازمه کار برای بالا بردن اثر بخشی در تبلیغات است تبلیغات محیطی یکی از مهمترین رویکردهای تبلیغاتی این روزها در دنیا می باشد مخصوصا رسانه بیلبورد با ویژگی هایی که دارد مورد توجه سازمانها می باشد ماهیت رسانه بیلبورد با توجه به عناصر آن می بایست تاثیری برق آسا داشته باشد ما در این پژوهش مبحث صحت را در تبلیغات بیلبورد بررسی کرده و بازاریابی اجتماعی را با استفاده از عنصر شعار تبلیغاتی مورد آزمون قرار داده ایم بنحوی که ادراک و حافظه ازمودنی ها با توجه به شعار اجتماعی در شناسایی لوگو ارزیابی می شود در این پژووهش دانشجویان دکتری مورد ارزیابی قرار گرفتن با استفاده از تکنیک ردیابی چشم آزمایشات انجام شده است تکنیک ردییابی چشم یک ابزار شناختی می باشد که بررسی موقعیت مردمک را در هنگام زل زدن ثبت می کند در این آزمون شش برند تولید کننده چای سه شرکت در تبلیغات خود از شعار اجتماعی و سه شرکت دیگر از شعار تجاری استفاده کرده اند انتخاب شده است این آزمون در یک محیط کنترل شده انجام شده است نتایج تحقیق نشان داد که برای بالا بردن صحت در تبلیغات محیطی باید طرح بیلبورد خلاقانه ایجاد شود و شعار تبلیغاتی مفهومی و ارتباط بالایی با طرح داشته باشد به نحوی که درگیری ذهنی مصرف کنندگان را بالا برد و از لحاظ رتبه بندی بین طرح و شعار می توان گفت طرح ارجح تر است شعار اجتماعی می تواند بر روی ادراک و حافظه مصرف کنندگان با توجه به برند تاثیر مثبتی داشته باشد این پژوهش یک بازاریابی عصبی است که به صورت کاربردی از علوم شناختی در بازاریابی استفاده کرده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.