بررسی مینی مالیسم کمینه گرایی در تبلیغات محیطی شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مینی مالیسم کمینه گرایی در تبلیغات محیطی شهر تهران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مینی مالیسم کمینه گرایی در تبلیغات محیطی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مینی مالیسم کمینه گرایی در تبلیغات محیطی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مینی مالیسم کمینه گرایی در تبلیغات محیطی شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

بررسی هنر مینی مالیسیم در تبلیغات محیطی شناخت و بهره گیری از توانایی های این هنر برای ارتقاء کیفی تبلیغات محیطی در سطح شهر و ارزیابی اثر بخشی هنر مینی مالیسم در تبلیغات بر میزان جذب مشتری این پژوهش رویکردی کاربردی دارد و به روش توصیفی تحلیلی صورت گرفته و گردآوری اطلاعات به شکل کتابخانه ای و میدانی انجام شده است در این راستا ابتدا مفاهیم هنر مینی مالیسم و تبلیغات محیطی معرفی شده و سپس به کاربرد این هنر در تبلیغات محیطی و چگونگی بهره گیری از ویژگی های هنر مینی مالیسم برای خلق آثار جدید پرداخته شده است و همچنین میزان اثر بخشی هنر مینی مالیسم در تبلیغات محیطی مورد ارزیابی قرار گرفته است مینی مالیسم یا کمینه گرایی مکتبی هنری است که اساس آثار و بیان خود را بر پایه سادگی بیان و روش های ساده و خالی از پییدگی معمول فلسفی و یا شبه فلسفی بنیان گذاشته است با توجه به اینکه سادگی در تبلیغات و گویایی مطلب مساوی است با جذب مشتری بهره گیری از هنر مینیمیال می تواند یکی از اثر بخش ترین روش ها در تبلیغات محیطی باشد که به باور پذیری و جذب مشتری کمک کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.