بررسی باز نمود شاخصه های هویت فرهنگی در گستره تبلیغات محیطی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی باز نمود شاخصه های هویت فرهنگی در گستره تبلیغات محیطی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی باز نمود شاخصه های هویت فرهنگی در گستره تبلیغات محیطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی باز نمود شاخصه های هویت فرهنگی در گستره تبلیغات محیطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی باز نمود شاخصه های هویت فرهنگی در گستره تبلیغات محیطی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این جستار بیان مولفه ها و منابع هویت فرهنگی و بازتاب این عناصر در تبلیغات محیطی است مساله هویت و هویت فرهنگی از پیچیده ترین مفاهیم در حوزه علوم انسانی و اجتماعی به شمار می روند هویت پدیده ای چند وجهی است که از جوانب مختلف مبانی و معانی گوناگونی را در بر می گیرد بطور کلی می توان هویت را حاصل دیالکتیک نظام ذهنی و ساختار اجتماعی و فرهنگی قلمداد نمود در صورتیکه مقوله هویت فرهنگی طور خاص نسبت هویت با مفاهیم پیچیده ای چون فرهنگ و ملیت است این معنا در مورد ایران از اهمیت والایی برخوردار می باشد زیرا منابع هویتی ایرانی اسلامی و غربی هرکدام در دوره ای و به نحوی در انباشت هویتی ایرانیان تاثیر گذاشته و هویت فرهنگی ایران معاصر را پدید اورده اند از سوی دیگر تبلیغات محیطی به عنوان شاخه ای از هنر زیر مجموعه فرهنگ و تولیدات فرهنگی محسوب می گردد در جوامع معاصر با گستردگی و پیچیدگی فضای اجتماعی تبلیغات محیطی که از مردمی ترین و کاربردی ترین هنرها در این فضا شناخته می شود را نمی توان از مقوله هویت فرهنگی جدا نمود لذا شاخصه های هویت فرهنگی به صورت مشخص در نمودهای آثار تبلیغات محیطی نمایان و متجلی می گردد و رابطه دو سویه میان هویت فرهنگی و تبلیغات محیطی را شکل می دهد این پژوهش در جهت شناسایی مولفه های اصلی هویت فرهنگی با روش تحلیلی و توصیفی و تکیه بر مطالعات کتابخانه ای صورت پذیرفته است تا شاخصه های اصلی هویت فرهنگی را شناسایی و ردپای این مولفه ها را در تبلیغات محیطی نمایان سازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.