بررسی میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی همزمان چت و رابطه آن با مهارت اجتماعی ابراز وجود و خودکنترلی دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی همزمان چت و رابطه آن با مهارت اجتماعی ابراز وجود و خودکنترلی دانشجویان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی همزمان چت و رابطه آن با مهارت اجتماعی ابراز وجود و خودکنترلی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی همزمان چت و رابطه آن با مهارت اجتماعی ابراز وجود و خودکنترلی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی همزمان چت و رابطه آن با مهارت اجتماعی ابراز وجود و خودکنترلی دانشجویان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش، تعیین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی همزمان )چت( و رابطه آن با مهارت اجتماعی در دوبعد )ابراز وجود و خودکنترلی( دانشجویان بود. جامعه آماری مورد مطالعه شامل ۳۵۲ نفر از دانشجویان، مقطع کارشناسی ارشدرشته تکنولوژی آموزشی مشغول به تحصیل درسال ۴۲ ۴۹ دانشگاه های آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و دانشگاه علامه – طباطبایی بودند. حجم نمونه ۲۵۳ نفر با استفاده از جدول مورگان تعیین و با روش نمونهگیری تصادفی طبقهای انتخاب شدند. برای جمع آوری دادهها از پرسشنامه مهارت اجتماعی ایندربیتزمن و فوستر) ۲۴۴۳ ( و برای جمعآوری دادههای ابزارارتباطی همزمان )چت( از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش از نوع همبستگی بود. جهت تحلیل دادهها از آزمون همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج نشان داد که بین استفاده از ابزارهای ارتباطیهمزمان )چت( با مهارت اجتماعی در بعد خودکنترلی ارتباط معناداری وجود ندارد. همچنین بین استفاده از ابزار ارتباطی همزمان )چت( با مهارت اجتماعی در بعد ابراز وجود ارتباط معکوس و معناداری وجود دارد. همچنین در خصوص میزان استفاده از ابزار ارتباطی همزمان)چت( بین دانشجویان پسر و دختر تفاوت معناداری یافت نشد و میزان مهارتهای اجتماعی دختران در بعد کنترل خود به طور معناداری از پسران بیشتر بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.