مقایسه بین روش تدریس مشارکتی از طریق محیط یادگیری الکترونیکی با شیوه سخنرانی بر خلاقیت وپیشرفت درسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه بین روش تدریس مشارکتی از طریق محیط یادگیری الکترونیکی با شیوه سخنرانی بر خلاقیت وپیشرفت درسی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه بین روش تدریس مشارکتی از طریق محیط یادگیری الکترونیکی با شیوه سخنرانی بر خلاقیت وپیشرفت درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه بین روش تدریس مشارکتی از طریق محیط یادگیری الکترونیکی با شیوه سخنرانی بر خلاقیت وپیشرفت درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه بین روش تدریس مشارکتی از طریق محیط یادگیری الکترونیکی با شیوه سخنرانی بر خلاقیت وپیشرفت درسی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش مقایسه بین روش تدریس مشارکتی از طریق محیط یادگیری الکترونیکی با شیوه سخنرانی بر خلاقیت و پیشرفت درسی بود. در این پژوهش روش تحقیق از نوع شبه آزمایشی بود. جامعه آماری پژوهش ۵۱۲ نفر از دانش آموزان پسر دوم متوسطه هنرستان فنی اسلامآباد غرب در سال تحصیلی ۵۹ ۵۲ بودند. روش نمونهگیری، نمونهگیری در دسترس و تعداد نمونه نیز ۰۳ نفر بودند که ۱۲ نفر در گروه آزمایش و ۱۲ نفر در گروه کنترل -قرار داشتند. سپس برای گروه آزمایش برنامه مداخلهای آموزش به روش مشارکتی در محیط یادگیری الکترونیکی اجرا گردید و گروه کنترل به شیوهسخنرانی آموزش دیدند. در این پژوهش جهت جمعآوری دادهها از پرسشنامه استاندارد خلاقیت تورنس و آزمون پیشرفت تحصیلی معلم ساخته استفاده شد. جهت تجزیه و تحلیل دادههای به دست آمده از آزمون کوواریانس استفاده شد. نتایج این تحقیق نشان داد که بین گروه آزمایش و کنترل از نظرخلاقیت و پیشرفت درسی در سطح۰/۰۵ تفاوت معنی داری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.