رابطه خود کار آمدی و خود تنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه شهزستان ایذه در سال تحصیلی ۹۱/۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه خود کار آمدی و خود تنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه شهزستان ایذه در سال تحصیلی ۹۱/۹۲ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه خود کار آمدی و خود تنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه شهزستان ایذه در سال تحصیلی ۹۱/۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه خود کار آمدی و خود تنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه شهزستان ایذه در سال تحصیلی ۹۱/۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه خود کار آمدی و خود تنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه شهزستان ایذه در سال تحصیلی ۹۱/۹۲ :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش تعیین رابطه ی خودکارامدی و خودتنظیمی باپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانهای دخترانه ی شهرستان ایذه درسال تحصیلی ۹۱/۹۲ است پژوهش توصیفی ازنوع همبستگی بودجامعه اماری این پژوهش دانش اموزان دبیرستان دخترانه ی شهرستان ایذه درسال تحصیلی ۹۱/۹۲ که تعداد ۲۰۰۰نفر است و ۵۰دانش اموز با روش نمونه گیری طبقه ای به عنوان نمونه اماری انتخاب شدند و به پرسشنامه ی مقیاس باورهای خودکارامدی پاسخ دادند داده های این با ازمون همبستگی پرسون تحلیل شدند یافته های تحقیق نتایج نشان داد که بین خودکارامدی و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان دبیرستانهای دخترانه شهرستان درسال تحصیلی ۹۱/۹۲ رابطه معنی داری وجود ندارد نتایج این پژوهش ضرورت توجه معلمین و خانواده ها برای ایجادجو فضایی که دانش اموزان مهارتهای پیشرفته برای کنترل و هدایت فرایند یادگیری خود به دست آورند را موردتاکید قرارمیدهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.