تعیین رابطه بین بهره گیری از مدیریت دانش و مدیریت خدمتگزار با توفیق طلبی سازمانی با میانجی گری اعتماد سازمانی مورد مطالعه: دیدگاه مدیران مدارس دوره متوسطه اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین رابطه بین بهره گیری از مدیریت دانش و مدیریت خدمتگزار با توفیق طلبی سازمانی با میانجی گری اعتماد سازمانی مورد مطالعه: دیدگاه مدیران مدارس دوره متوسطه اصفهان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین رابطه بین بهره گیری از مدیریت دانش و مدیریت خدمتگزار با توفیق طلبی سازمانی با میانجی گری اعتماد سازمانی مورد مطالعه: دیدگاه مدیران مدارس دوره متوسطه اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین رابطه بین بهره گیری از مدیریت دانش و مدیریت خدمتگزار با توفیق طلبی سازمانی با میانجی گری اعتماد سازمانی مورد مطالعه: دیدگاه مدیران مدارس دوره متوسطه اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین رابطه بین بهره گیری از مدیریت دانش و مدیریت خدمتگزار با توفیق طلبی سازمانی با میانجی گری اعتماد سازمانی مورد مطالعه: دیدگاه مدیران مدارس دوره متوسطه اصفهان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر، تعیین رابطه بین بهره گیری از مدیریت دانش و مدیریت خدمت گذار با توفیق طلبی سازمانی بوده است. روش تحقیق – توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مدیران مدارس دوره متوسطه شهر اصفهان در سال تحصیلی ۴۹۳۱۴۹۳۹ تشکیل داده اند. روش نمونه گیری، خوشه ای چند مرحله ای بوده که نهایتاً تعداد ۴۲۴ نفر از مدیران مدارس متوسطه شهر اصفهان)۵( بطور تصادفی برای تحقیق انتخاب شدند. ، سه ناحیه ۲،۱ برای جمع آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است. ابزار تحقیق سه پرسشنامه محقق ساخته است: ۴. پرسشنامه محقق ساخته بهره گیری از مدیریت دانش =۰/۹۳ ۲. پرسشنامه محقق ساخته مدیریت خدمت گذار =۰/۸۸ و ۹. پرسشنامه توفیق طلبی سازمانی =۰/۹۲ برای تأمین روایی پرسشنامه های محقق ساخته از نظرات اساتید و کارشناسان استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمونهای همبستگی پیرسون، رگرسیون چندگانه گام به گام استفاده شده است. بطور کلی نتایج تحقیق نشان داد، بین مدیریت دانش)ضمنی و تلویحی( با توفیق طلبی سازمانی در سطح P<0/05 رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. بین مدیریت خدمت گذار)خدمت رسانی،تواضع و فروتنی،قابلیت اعتماد، مهرورزی( با توفیق طلبی سازمانی در سطح P<0/05رابطه مثبت و معنداری وجود دارد. بین اعتماد سازمانی)اعتماد به مدیر، اعتماد به همکاران، اعتماد به سازمان( با توفیق طلبی سازمانی درسطح P<0/05 رابطه مثبت و معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.