بررسی نفش سواد برنامهدرسی و شایستگیهای حرفهای با کیفیت تدریس هنرآموزان هنرستان کاردانش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نفش سواد برنامهدرسی و شایستگیهای حرفهای با کیفیت تدریس هنرآموزان هنرستان کاردانش دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نفش سواد برنامهدرسی و شایستگیهای حرفهای با کیفیت تدریس هنرآموزان هنرستان کاردانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نفش سواد برنامهدرسی و شایستگیهای حرفهای با کیفیت تدریس هنرآموزان هنرستان کاردانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نفش سواد برنامهدرسی و شایستگیهای حرفهای با کیفیت تدریس هنرآموزان هنرستان کاردانش :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در فن تعلیم و تربیت از معلمان به عنوان کارشناسان یادگیری اثربخش یاد شده است . تدریس توسط معلمان انتقال محتوای تدوین شدهای است که در کلاسهای درس صورت می پذیرد . در کلاسهای درس تعاملات انسانی مابین معلم و یادگیرندگان نقش به سزایی در روند تدریس ایفا می کند . معلمان در آموزش و پرورش به صورت ناخودآگاه با انتقال حالات و رفتار خود عامل عمدهای در تامین و حفظآرامش روحی و روانی دانش آموزان به شمار می آیند )تلخابی ، ۲۰۰۵ ، به نقل از باغانی ودهقان نیشابوری ۱۳۹۱ .) در این میان، کیفیت ، مهارت و شایستگی فارغ التحصیلان نظام آموزش و پرورش فنی وحرفه ای تا حدزیادی تابع کارایی هنرآموزان این نظام، آمادگی آنان برای تدریس، آگاهی آنان به روش ها و وسایل نوین آموزشی و تحولات روزآمد دانش می باشد)میرمحمدعلی، ۱۳۷۰ .)تحقق یافتن شایستگیهای مورد نظردرهنرآموزان منوط به وجود شرایط، منابع و ابزاری است که از آن جمله برنامههای درسی مراکز و مؤسسات عهدهدار تربیت هنرآموزان فنی و حرفه ای است )مؤمنیمهموئی، ۱۳۸۶ .) به منظور آماده سازی هنرآموزان فنی و حرفه ای در امر تدریس ، لازم است تا مربیان تعلیم و تربیت فنی و حرفه ای بدانند که مشخصات یک هنرآموز شایسته چیست، بهترین برنامه درسی برای پرورشهنرآموز شایسته کدام است ، و چگونه شایستگی هنرآموز را می توان اندازه گیری کرد)اشبورن ۳ ، ۱۹۲۷ .) شولمن) ۱۹۸۶ (،برنامهدرسی را بخش مهمی از تدریس میداند . او معتقد است که بین تفکر و عمل و بین محتوا و روش جدایی وجود ندارد)پینار، ۱۹۹۶ به نقل از عباباف وهمکاران، ۱۳۹۲این مقاله مروری برنقش سواد برنامه درسی و شایستگی های حرفه ای با کیفیت تدریس هنرآموزان هنرستان کاردانش دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.