بررسی شیوع اختلال های رفتاری در دانش اموزان با آسیب های شنوایی پسر و دختر مدارس استثنایی دوره دبستان استان سیستان و بلوچستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی شیوع اختلال های رفتاری در دانش اموزان با آسیب های شنوایی پسر و دختر مدارس استثنایی دوره دبستان استان سیستان و بلوچستان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی شیوع اختلال های رفتاری در دانش اموزان با آسیب های شنوایی پسر و دختر مدارس استثنایی دوره دبستان استان سیستان و بلوچستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شیوع اختلال های رفتاری در دانش اموزان با آسیب های شنوایی پسر و دختر مدارس استثنایی دوره دبستان استان سیستان و بلوچستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی شیوع اختلال های رفتاری در دانش اموزان با آسیب های شنوایی پسر و دختر مدارس استثنایی دوره دبستان استان سیستان و بلوچستان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

درپژوهش حاضر به بررسی شیوع اختلال های رفتاری در دانش آموزان با آسیب های شنوایی پسر و دختر مدارس استثنایی دوره دبستان، استان سیستان وبلوچستان پرداخته شده است. روش پژوهش از نوع تحقیقات پس رویدادی است. جامعه اماری این تحقیق شامل کلیه دانش اموزان پسر و دختر دوره ابتدایی دچار نارسایی شنوایی استان سیستان وبلوچستان می باشد. نمونه گیری به صورت نمونه دردسترس بوده است که شامل ۵۷ دانش آموز پسر و ۵۵ دانش آموز دختر بودند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش به منظور جمع آوری اطلاعات ازآزمون آخنباخ (فرم والدین) استفاده شده است. اطلاعات بدست آمده براساس این پرسشنامه ازطریق نمراتt استاندارد و ازمون T همبسته و مستقل مورد تحلیل قرار گرفتند. با توجه به نمرات استاندارد بهدست آمده دانش آموزان ناشنوا در هر کدام اززیر گروه های اختلالات رفتاری، ناشنوایان(دختر وپسر) از حیث اکثریت زیرگروه های اختلالات رفتاری در دامنه (بالینی و مرزی) قرار دارند. از طرف دیگر دانش اموزان دختر در اختلالات رفتاری درون سازی نسبت به اختلالات رفتاری برون سازی، نمره ی بالاتری کسب کردند.(p<0/01)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.