بررسی تاثیر برند تجاری بر عقاید استفاده کنندگان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک های دولتی و خصوصی شهرستان شاهین دژ)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر برند تجاری بر عقاید استفاده کنندگان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک های دولتی و خصوصی شهرستان شاهین دژ) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر برند تجاری بر عقاید استفاده کنندگان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک های دولتی و خصوصی شهرستان شاهین دژ)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر برند تجاری بر عقاید استفاده کنندگان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک های دولتی و خصوصی شهرستان شاهین دژ)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر برند تجاری بر عقاید استفاده کنندگان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک های دولتی و خصوصی شهرستان شاهین دژ) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت نام و نشان تجاری ان شرکت می باشد هر چه ارزش نام و نشان تجاری در ذهن مصرف کنندگان بیشتر باشد شرکت می تواند در سایه ان منافع بیشتری را از مصرف کنندگان کسب کند. ارزش ویژه نام و نشان تجاری یکی از دارایی هایی است که هم ارزش شرکت را حفظ می کند و هم وفاداری مشتریان را به دنبال خواهد داشت. تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر برند تجاری بر عقاید استفاده کنندگان بانکداری الکترونیک انجام گرفته است این تحقیق دارای چهار بعد ارزش هنجارها، محصولات فرعی و فتارها می باشد. جامعه آماری استفاده کنندگان بانکداری الکترونیک بانک های دولتی و خصوصی شهرستان شاهین دژ است. ابزار مورد استفاده ای تحقیق پرسشنامه است و تجزیه و تحلیل داده ها به روش تحلیل رگرسیون و همبستگی با استفاده از نرم افزارspss انجام می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.