بررسی اثرات اقدامات مدیریت منابع انسانی از دیدگاه کیفیت خدمات، وفاداری مشتری وعملکرد سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات اقدامات مدیریت منابع انسانی از دیدگاه کیفیت خدمات، وفاداری مشتری وعملکرد سازمانی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات اقدامات مدیریت منابع انسانی از دیدگاه کیفیت خدمات، وفاداری مشتری وعملکرد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات اقدامات مدیریت منابع انسانی از دیدگاه کیفیت خدمات، وفاداری مشتری وعملکرد سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات اقدامات مدیریت منابع انسانی از دیدگاه کیفیت خدمات، وفاداری مشتری وعملکرد سازمانی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

نقش مدیریت منابع انسانی نقشی است که در همه ی سازمان های بزرگتر از یک نفر، معنا دارد. اگر چه احتمالاً در یک شرکت کوچک، مدیریت منابع انسانی بخشی از وظیفهیا » واحد مدیریت منابع انسانی « مدیراجرایی یا مدیرعامل سازمان است و به تدریج، پس از اینکه یک سازمان بزرگتر شد، این نقش به یک واحد مستقل به نام سپردهمیشود . پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش، توصیفی و از نوع همبستگی می باشد که برای جمع آوری داده ها از مطالعات کتابخانه ای و توزیع پرسشنامهاستفاده شد. جامعه آماری کارکنان گروه صنعتی انتخاب می باشد. پس از بررسی های صورت گرفته در نهایت نمونه آماری تحقیق تعداد ۰۹۲ نفر انتخاب تشخیص داده شد وبرای گردآوری اطلاعات میدانی از ابزار پرسشنامه استفاده نمودیم. پرسشنامه استاندارد بومی شده ای که شامل ۳۶ سوال و بر اساس مقیاس لیکرت تنظیم شد. برای تستروایی از نظر کارشناسان استفاده نمودیم. همچنین پایایی پرسشنامه ۰۲ % می باشد که نشان دهنده پایایی بالای سنجه ها است. پرسشنامه در مرحله اول به صورت آزمایشی بین% سی نفر از کارکنان توزیع گردید . پس از جمع آوری اطلاعات و اصلاحات لازم در مرحله دوم به صورت نهایی اجرا شد و تعداد ۶۱۲ پرسشنامه توزیع شد که با نرخ ۹۹بازگردانده شدند. اطلاعات به دست آمده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج زیر به دست آمد. هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر عملکردکارکنان گروه صنعتی انتخاب بود که بر این اساس این فرضیه مطرح شد که به نظر می رسد مدیریت منابع انسانی بر عملکرد کارکنان گروه صنعتی انتخاب تاثیر دارد. پس ازبررسی های صورت گرفته فرضیه تایید شد و بر این اساس راهکارهایی ارائه شد. برنامه ریزی موثر و به موقع برای رسیدن به اهداف و بهبود کیفیت خدمات، طراحی شغلانعطاف پذیر و گروهی برای بالا بردن بهره وری شغلی، توجه به عناصر شایستگی، مهارت و تجربه در آزمونهای استخدامی، آموزش ضمن خدمت برای کارکنان برای بالابردن توانایی های آنان و در نهایت افزایش خدمات ارائه شده توسط آنها به مشتری.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.