ارزیابی کیفیت خدمات الکتزونیک پورتال دانشگاه رازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کیفیت خدمات الکتزونیک پورتال دانشگاه رازی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کیفیت خدمات الکتزونیک پورتال دانشگاه رازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت خدمات الکتزونیک پورتال دانشگاه رازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کیفیت خدمات الکتزونیک پورتال دانشگاه رازی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

ارزیابی کیفیت خدمات، موضوع اصلی مطالعه های تجربی و مفهومی متعددی در بازاریابی خدمات شده است کیفیت خدمات الکترونیکی نیز مفهومی است که بسیار مطالعه شده است . با این وجود ، ابعداد تشکیل دهنده ی کیفیت این خدمات و مواردی که برای ارزیابی این ابعاد به کار می روند در حال تغییر هستند . سنجش کیفیت خدمات الکترونیک یکی از راهکارهایی است که به ما این امکان را می دهد تا از کیفیت استقرار کابردهای مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از تجارت الکترونیک ، دولت الکترونیک، بانکداری الکترونیک ، آموزش الکترونیک، و … آگاه شویم . وب سایت های اطلاعاتی علمی و دانشگاهی دانش محور بوده و هدف دانشجویان و پژوهشگران از مرور گری در این وب سایت ها ، دستیابی به اطلاعات موردنیاز آنان است . این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی می باشد و از نظر روش پژوهش توصیفی از شاخه ی زمینه یابی پیمایشی و تحلیل آن می باشد ، جامعه آماری ما در این تحقیق شامل دانجیوان ( کاربران ) استفاده کننده از خدمات پورتال دانشگاه رازی رکنایشاه می باشد . در انی پژوهش با استفاده از نمر افزارهای آماری spss20 با استفاده از روش های آماری شامل آمار توصیف شاخص های آمار استفناطی مانند ضریب همبستگی و تحلیل رگرسیون چند متغیره و t دو طرفه ، برای اثبات یا رد فرضیه های تحقیق مورد تجزهی و تحلیل قرار گرفت . نرمال بودن داده ها ینز با استفاده از آزمون کولموگروف – امیر نوف بررسی شد . نتایج حاصل از تحلقیق نشان دادکه ابعاد طراحی وب قابلیت استفاده ، دسترسی پاسخگویی ، کیفیت اطلاعات کیفیت فنی در کیفیت خدمات الکتورنیک وب سایت دانشگاه های مورد نظر در این تحقیق تاثیر گذار است . همجنین نتایج حاصل از بررسی شکاف بین سطح مورد انتظار خدمات الکترونیک و سطح دریافت نشده از این حدمات نشان از در حد انتظار نبودن خدمات الکترونیک وب سایت دانشگاه های بود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.