ارائه مدل مفهومی ارتباط نورومارکتینگ و برندینگ با سود: بررسی ارتباط بازاریابی عصبی و اشتیاق به برندبا سود بوسیله ترسیم نقشه ذهنی مشتریان با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل مفهومی ارتباط نورومارکتینگ و برندینگ با سود: بررسی ارتباط بازاریابی عصبی و اشتیاق به برندبا سود بوسیله ترسیم نقشه ذهنی مشتریان با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل مفهومی ارتباط نورومارکتینگ و برندینگ با سود: بررسی ارتباط بازاریابی عصبی و اشتیاق به برندبا سود بوسیله ترسیم نقشه ذهنی مشتریان با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل مفهومی ارتباط نورومارکتینگ و برندینگ با سود: بررسی ارتباط بازاریابی عصبی و اشتیاق به برندبا سود بوسیله ترسیم نقشه ذهنی مشتریان با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل مفهومی ارتباط نورومارکتینگ و برندینگ با سود: بررسی ارتباط بازاریابی عصبی و اشتیاق به برندبا سود بوسیله ترسیم نقشه ذهنی مشتریان با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

امروزه پژوهشگران دریافته اند که میم توان به مدد فناوری های نوین و علوم شناخت ساختار و عملکرد مغز،دنیای کسب و کار را متحول ساخت، نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی تازه ترین تحول دنیای پزشکی و بازاریابی ،و ابزاری نوین در تحقیقات بازار است. پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط نورومارکتینگ و برندینگ با سود و ارائه مدلی برای تبیین این ارتباط انجام شده است. شیوه پژوهش توصیفی-تحلیلی از نوع همبستگی است و کاربران اینترنتی عضو در شبکه های اجتماعی که تجربه خرید از فروشگاه های اینترنتی از جمله دیجی کالا، بامیلو و زنبیل را دارند، به عنوان جامعه آماری انتخاب شدند. برای گرد آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد نورومارکتینگ و برندینگ استفاده شد و در نهایت تعداد ۳۸۵ پرسشنامه قابل استفاده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. تجزیه و تحلیل داده ها به روش مدل سازی معادلات ساختاری و بوسیله نرم افزارهای SPSS و LISREL انجام شد. طبق یافته های پژوهش نورومارکتینگ از شش بعد خود محوری، تضاد پذیری، ملموس و عینیت گرا آغازو پایان، محرک های دیداری و هیجان، و برندینگ از پنج بعد تجربه مشتریان از برند رضایت مشتریان از برند، نگرش مشتریان در مورد برند، دانش مشتریان نسبت به برند و نقشه ذهنی مشتریان متاثر است و میان نورمارکتینگ و برندینگ با سود، ارتباط مثبت و معنادار وجود دارد. همچنین نورومارکتینگ بر دو متغیر برندینگ و نقشه ذهنی مشتریان تاثیر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.