بررسی رابطه بین نمرات ارزش یابی آغازین و تکوینی با پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس ریاضی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین نمرات ارزش یابی آغازین و تکوینی با پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس ریاضی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین نمرات ارزش یابی آغازین و تکوینی با پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس ریاضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین نمرات ارزش یابی آغازین و تکوینی با پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین نمرات ارزش یابی آغازین و تکوینی با پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس ریاضی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی رابطه بین نمرات ارزشیابی آغازین و تکوینی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و علاقه به درس ریاضی می باشد . این پژوهش با روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی برای تبیین رابطه متغیر پیش بین بر متغیر ملاک انجام شده است.ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسش نامه میزان انگیزه به تحصیل ساخته قلی پور و بهرامی حصاری دارای تأییدیه روایی محتوا از طرف اساتید می باشد و پایایی محاسبه شده بوسیله الفای کرونباخ به میزان ۰/۹۳۷ بدست آمد. انتخاب نمونه آماری ۱۷۲ نفری که از کل جامعه آماری دانش آموزان پایه اول مدارس پسرانه دخترانه نمونه دولتی ناحیه یک شهر کرمان( ۸۵ نفر دختر و ۸۷ نفر پسر) و به روش سرشماری انجام گرفت ،نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل دادهها به منظور توصیف برخی ویژگیهای جمعیت شناختی، نمره های ارزشیابی آغازین و تکوینی، پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی، و علاقه به درس ریاضی دانشآموزان استفاده شد و از رگرسیون خطی چندگانه(به همراه ضریب همبستگی پیرسون و نمودار پراکنش) و مدل خطی چند متغیره برای تعیین رابطه بین ارزشیابی آغازین و تکوینی با پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس ریاضی دانشآموزان استفاده گردید . یافته های این پژوهش با توجه به محاسبات انجام شده، مبین آن است کهن مرات ارزشیابی آغازین و تکوینی با عملکرد تحصیلی و علاقه به درس ریاضی دانش آموزان رابطه مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.