مقایسه تطبیقی بین جوانان و بزرگسالان در نگرش به تبلیغات موبایلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه تطبیقی بین جوانان و بزرگسالان در نگرش به تبلیغات موبایلی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه تطبیقی بین جوانان و بزرگسالان در نگرش به تبلیغات موبایلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تطبیقی بین جوانان و بزرگسالان در نگرش به تبلیغات موبایلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه تطبیقی بین جوانان و بزرگسالان در نگرش به تبلیغات موبایلی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
این مقاله رفتارهای رد یا پذیرش تبلیغات موبایلی بین جوانان و بزرگسالان را مورد بررسی قرار داده است. ازجمله متغیرهای تاثیرگذار درنگرش نسبت به تبلیغات موبایلی ویژگیهای جمعیتشناختی است و سن یکی از این ویژگیهاست که در تفسیر جوامع هدف و نیزبرنامهریزیهای دقیق، کاربرد بسزایی برای بازاریابان و برنامهریزان این عرصه خواهد داشت. جامعه آماری، کاربران موبایل استفاده کننده از سیمکارتهای همراه اول و ایرانسل استان مازندران هستند . نمونه آماری تحقیق حاضر شهرستانهای بابل، بابلسر و ساری است. حجم نمونه انتخاب شده ۴۸۳ مورد از بین شهرستانهای مورد مطالعه تعیین گردید. دادهها توسط پرسشنامه جم آوری گردید و جهت سنجش اعتبار پرسشنامه از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شده است که ضریب آلفای آن ۸۸ = بدست آمد. تجزیه و تحلیل دادهها در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی با استفاده از نرم افزار spss 21 انجام شده است. آزمونهای توصیف دادهها، تحلیل عاملی تأییدی، تحلیل مسیر و آزمون مقایسه میانگینها برای گروههای مستقل انجام شد. نتیجه این تحقیق نشان داد که رفتارهای رد و یا پذیرش تبلیغات موبایلی بین جوانان و بزرگسالان در بین استفاده کنندگان موبایل در استان مازندارن تفاوت معنیداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.