معیارهای ارزیابی ارتباطات بازاریابی ویروسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 معیارهای ارزیابی ارتباطات بازاریابی ویروسی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد معیارهای ارزیابی ارتباطات بازاریابی ویروسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی معیارهای ارزیابی ارتباطات بازاریابی ویروسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن معیارهای ارزیابی ارتباطات بازاریابی ویروسی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

با توجه به مفهوم بازاریابی که بیان کننده فرایند شناخت خواسته ها و تأمین نیاز مشتریان می باشد و تبلیغات به عنوان جزئی از آمیخته بازاریابی نقش موثری را در توسعه شناخت خواسته ها و نیازهای مشتریان دارد. امروزه در کنار ابزارهای سنتی چون رادیو، تلویزیون و …اینترنت از جمله موثرترین رسانه ها محسوب می شود که دریایی بی کران از اطلاعات را به شکل های مختلف )متن، تصویر، صوت، فیلم( در اختیار مخاطبان قرار می دهد. بازاریابی ویروسی یک نوع از بازاریابی است که پیام خود را با استفاده از وسایل ارتباطی )اغلب اینترنت( به سرعت تکثیر می کند. هدف از تحقیق حاضر مروری بر مطالعات صورت گرفته در مورد بازاریابی ویروسی و معیارهای ارزیابی ارتباطات بازاریابی ویروسی می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.