عوامل مؤثر در پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک صادرات استان اردبیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل مؤثر در پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک صادرات استان اردبیل دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل مؤثر در پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک صادرات استان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل مؤثر در پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک صادرات استان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل مؤثر در پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک صادرات استان اردبیل :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

با ظهور اینترنت استفاده از خدمات سیستم بانکداری اینترنتی نیز بهصورت امری متداول و گریزناپذیر در میان مشتریان بانکها و مؤسسات مالی درآمده است. از همین رو است که ارائهی انواع خدمات موردنیاز مشتریان از طریق اینترنت بهعنوان یکی از وظایف اصلی بنگاههای اقتصادی جهت تضمین تداوم حضور آنان در بازار و جلب مشتریان جدید است. ما در این تحقیق میدانی تحقیق ما با استفاده ازبسط مدل پذیرش فناوری به بررسی عوامل مؤثر در پذیرش بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک صادرات اردبیل پرداختهایم. جامعه آماری این تحقیق تمام مشتریان بانک صادرات استان اردبیل بوده و ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه است که پس از اطمینان از پایایی و روایی با استفاده از نمونهگیری تصادفی، بین مشتریان شعب بانک صادرات استان اردبیل پخش شد و ۱۲۲ پرسشنامه جمعآوری شد. سپسفرضیهها با استفاده از روش ضریب همبستگی پیرسون در نرمافزار spss بررسی شدند. نتایج پژوهش نشان داد که امنیت، سودمندی درک شده، داشتن اطلاعات کافی، نگرش و هنجارهای ذهنی نقش مهمی در پذیرش بانکداری اینترنتی دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.