شناسایی و اولویت بندی خواستههای مشتریان گمرک شهید رجایی با استفاده از مدل کانو و معادلات ساختاری تفسیری KANO – ISM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی خواستههای مشتریان گمرک شهید رجایی با استفاده از مدل کانو و معادلات ساختاری تفسیری KANO – ISM دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی خواستههای مشتریان گمرک شهید رجایی با استفاده از مدل کانو و معادلات ساختاری تفسیری KANO – ISM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی خواستههای مشتریان گمرک شهید رجایی با استفاده از مدل کانو و معادلات ساختاری تفسیری KANO – ISM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی خواستههای مشتریان گمرک شهید رجایی با استفاده از مدل کانو و معادلات ساختاری تفسیری KANO – ISM :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف شناسایی و رتبه بندی خواسته های مشتریان گمرک شهید رجایی بندرعباس و با استفاده از مدل کانو و معادلات ساختاری ISM صورت پذیرفته است. تحقیق از حیث هدف در زمرهی تحقیقات کاربردی و از نظر روش در دستهی تحقیقات توصیفی از شاخهیپیمایشی می باشد. جامعهی آماری این تحقیق ترخیص کاران گمرک شهید رجایی بندرعباس هستند . تعیین نیازهای الزامی در مدل کانو بااستفاده از نظرات ۲۲ نفر از ترخیص کاران استخراج و سپس این نیازها به کمک ۱۲ نفر از خبرگان سازمان که با روش نمونهگیری هدفمند انتخاب شده بودند با روش معادلات ساختاری تفسیری) ISM ( اولویت بندی و رابطهی بین آنها مشخص شده است. نتایج نشان می دهد که می توان ۶ خواستهی اصلی را در ۳ سطح قرار داد. در اولین سطح متغیر رفتار محترمانهی کارکنان وجود دارد که این بدان معناست که این متغیر به عنوان عاملی پایهای بوده که بر ۵ متغیر دیگر تاثیر دارد و به نوعی بر بهکارگیری سایر اقدامات تأثیر خاصی دارد. در سطح دوم کارکنان خلاق و عمل به وعدههای سازمان و در سطح سوم پاسخگویی سریع ، پاسخ به همهی سئوالات مشتریان و قابل پیگیری بودن عیب و نقص در سازمان با کمترین میزان تأثیر بر بهکارگیری دیگر اقدامات قرار گرفتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.