شناسایی عوامل مؤثر بر ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک با دیدگاه کارت امتیازی متوازن و تعیین ارتباط میان آنها با تکنیک DEMATEL فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل مؤثر بر ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک با دیدگاه کارت امتیازی متوازن و تعیین ارتباط میان آنها با تکنیک DEMATEL فازی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل مؤثر بر ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک با دیدگاه کارت امتیازی متوازن و تعیین ارتباط میان آنها با تکنیک DEMATEL فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل مؤثر بر ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک با دیدگاه کارت امتیازی متوازن و تعیین ارتباط میان آنها با تکنیک DEMATEL فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل مؤثر بر ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک با دیدگاه کارت امتیازی متوازن و تعیین ارتباط میان آنها با تکنیک DEMATEL فازی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر، مدیریت زنجیره تأمین یک عامل کلیدی برای دستیابی به مزیتهای رقابتی به شمار میرود. خدمت بهتر به مشتری،افزایش درآمد و کاهش هزینهها، ثمرهی استفاده از این فلسفه است. سازمانها میتوانند از طریق هدفگذاری، شناسایی و تعریف معیارها وارزیابی عملکرد مستمر، بهبود عملکردشان را مدیریت کنند. این ارزیابیها دید مناسبی درباره وضعیت کسب وکار پدید میآورد. با توجه بهمحیط متغیر امروزی، سازمانها به الگویی از زنجیرهی تأمین نیاز دارند که به موضوعات استراتژیکی و مشتریمدار و همچنین محدودیتهای عملیاتی مرتبط باشد. از سوی دیگر، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی که حاصل بکارگیری اینترنت و سیستم های اطلاعاتی در مدیریت زنجیرهتأمین است، شرکتها را مجبور به ارزیابی ارزش پیشنهادی مشتریان ساخته و آنها را در رسیدن به چالش های رقابتی، چابکتر می سازد. درتحقیق حاضر پس از بررسی پیشینه و مطالعات میدانی معیارهای ارزیابی عملکرد با رویکردBSC مشخص و نظرهای پنج نفر ازخبرگان شرکت کاشی پرسپولیس یزد با استفاده از پرسشنامه جمع آوری شده و تجزیه تحلیل و ارتباط میان آنها با تکنیکDEMATEL فازی و از طریق نرمافزار Excel انجام شدهاست. یافتههای پژوهش معیارها و زیرمعیارهای ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیرهی تأمین الکترونیک و نحوهی تأثیرگذاری، تأثیرپذیری و رابطهی درونی آنها را نشان میدهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.