شبکه های اجتماعی اینترنتی برای توسعه کسب و کار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبکه های اجتماعی اینترنتی برای توسعه کسب و کار دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبکه های اجتماعی اینترنتی برای توسعه کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبکه های اجتماعی اینترنتی برای توسعه کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبکه های اجتماعی اینترنتی برای توسعه کسب و کار :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هیچ درک مشترکی در میان متخصصان و کارآفرینان در مورد پدیده های شبکه های اجتماعی اینترنتی و وجود دیدگاه های کاملا متفاوت در مفهوم شبکه های اجتماعی و اهمیت آن برای کسب و کار وجود ندارد. امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، برقراری ارتباط داده ها و تبادل دیگر اطلاعات را بدون در نظر گرفتن محل، فاصله و زمان ممکن میسازد. محبوب ترین ابزار مورد استفاده برای ارتباطات، شبکه هایاجتماعی است. شبکه های اجتماعی یک روند تکاملی را تجربه نموده اند در ابتدا دارای یک گروه بندی همفکر )متحد( با اخبارهای تبادل شده – توسط ایمیل بودند. بعد از آن در شبکه های اجتماعی یک ابزار برای کسب و کار الکترونیکی توسعه داده شد. شبکه های اجتماعی میتوانند به طور موثر در فعالیتهای مختلف کسب و کار الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی، از قبیل فروش، تبلیغات، روابط عمومی، منابع انسانی، تقسیم بندی مشتریان و غیره استفاده شوند. در این مقاله، پس از شرح شبکههای اجتماعی اینترنتی، نویسنده مقاله فعالیت های تحقیقاتی را به منظور درک انواع ابزارهای الکترونیکی استفاده شده توسط سهام بازار الکترونیکی لتونی انجام داده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.