بررسی نقش مدیریت مالی بر بازاریابی استراتژیک بنگاههای مشاوره وتامین کالای نفت وگاز و پتروشیمی یا نیروگاههای کوچک شرکت روناش انرژی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مدیریت مالی بر بازاریابی استراتژیک بنگاههای مشاوره وتامین کالای نفت وگاز و پتروشیمی یا نیروگاههای کوچک شرکت روناش انرژی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مدیریت مالی بر بازاریابی استراتژیک بنگاههای مشاوره وتامین کالای نفت وگاز و پتروشیمی یا نیروگاههای کوچک شرکت روناش انرژی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت مالی بر بازاریابی استراتژیک بنگاههای مشاوره وتامین کالای نفت وگاز و پتروشیمی یا نیروگاههای کوچک شرکت روناش انرژی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مدیریت مالی بر بازاریابی استراتژیک بنگاههای مشاوره وتامین کالای نفت وگاز و پتروشیمی یا نیروگاههای کوچک شرکت روناش انرژی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

نگرش اقتضایی که بیان کننده پویاییهای محیطی و تاثیر آنها بر دستیابی به چشماندازها است در سه دهه اخیر تبدیل به چارچوبی شده است که مبنای تغییر و تحول تئوریک بسیاری از مفاهیم مدیریتی و سازمانی را فراهم نمودهاست. در توسعهی نظری مبانی حسابداری مدیریتاستراتژیک نیز رویکرد اقتضایی به تدریج به پارادایم غالب این حوزه علمی تبدیل شده است. با در نظر گرفتن نقش محوری حسابداری مدیریتاستراتژیک در ارزیابی عملکرد و رویکرد اقتضایی در این شاخه از علم مدیریت، عملکرد شرکت تابعی از تناسب میان متغیرهای ساختاری و استراتژیها خواهد بود. تحقیقات مختلف به مجموعهای از مهمترین متغیرهای اقتضایی تاثیرگذار بر ساختار شامل اندازهی سازمان، عدم اطمینان محیطی، تکنولوژی تولیدی، استراتژی شرکت و محیط بازار اشاره نمودهاند. هدف از این پژوهش بررسی نقش مدیریت مالی بر بازاریابیاستراتژیک بنگاههای مشاور نفت و گاز و پتروشیمی یا نیروگاههای کوچک) شرکت روناش انرژی ( میباشد. پرسشنامه در بین ۰۱۱ نفر از کارشناسان ارشد حوزه فعالیت این شرکت توزیع شد. نتایج پژوهش نشان می دهد که انواع استراتژی های به کار گرفته شده در مدیریت مالی به نحوی از انحاء بر بازاریابی استراتژیک تاثیر گذار است. در نهایت پیشنهادات لازم جهت بهبود و بهره برداری از استراتژی های به کار گرفته شده در مدیریت مالی ارائه شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.